    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: myszki bezprzewwodowe
    Date: Tue, 8 May 2018 21:10:57 +0200
    <pcpc1i$sd7$1@node1.news.atman.pl> <pcpug7$gll$1@news.icm.edu.pl>
    <pcregp$v1u$1@node1.news.atman.pl>
    <5af1430e$0$671$65785112@news.neostrada.pl>
    <pcrq0q$3f1$1@news.icm.edu.pl>
    <5af18953$0$669$65785112@news.neostrada.pl>
    <pcs86g$tb1$1@news.icm.edu.pl>
    <5af1b56b$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
    <pcshpv$fc9$1@news.icm.edu.pl>
    <5af1db3b$0$680$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2018-05-08 o 19:15, collie pisze:

    > Jeśli działają, to nie patrzeć na wiek. Życie akumulatorków zależy bowiem
    > nie tyle od wieku, co od cykli ładowania/rozładowania. Eneloopy obliczone
    > są na ok. 1000 cykli.

    Mysz trochę za szybko te akumulatorki rozladowywuje, ale grunt, że mam w
    "pogotowiu" drugą parę.
    Zastanawiam czy cykli ładowania nie było więcej niż 1000. Znalazłam
    teraz w komputerze zamówienie z 2010 roku :-)
    Zamówione towary:
    1."akumulator 1szt Sanyo Eneloop R03 AAA 800mAh" x 2 w cenie(za szt.)
    :6.48 zl
    2."ładowarka N8168N" x 1 w cenie(za szt.) :24.90 zl
    3."Oplata za przesylke" x 1 w cenie(za szt.) :10.00 zl

    > Stąd ta wielka zaleta Eneloopów. Wożę w samochodowym schowku na wszelki
    > wypadek
    > małpkę Canona, czyli aparat kompaktowy. Ponieważ na co dzień używam
    > lustrzanki,
    > to tę małpkę wyciągam naprawdę od wielkiego dzwonu. Po pół roku takiego
    > leżakowania, małpka robi zdjęcia jak gdyby nigdy nic. Wchodzą do niej 4
    > Eneloopy.

    Kupiłam kiedyś na Allegro aparacik Acer.Jak na moje potrzeby to zdjęcia
    robi pięknie. Nawet w nocy przy zgaszeniu światła w mieszkaniu. Niestety
    zdjęcia księżyca nie wychodzą, bo też robiłam kiedyś takie testy.
    Wiadomo-zdjęcia księżyca to zrobi raczej profesjonalny sprzęt.

    --
    animka