    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>
    Subject: Re: na wesoło!
    Date: 01 Feb 2020 15:13:55 GMT

    Jest Sat, 1 Feb 2020 05:10:35 -0800 (PST), Ukaniu pisze:
> [...]
    r-tantal-6r8k-2-szt-CID99-IDCssoC.html
    IDCZlxd.html
    > Dopiero teraz odkryłeś istnienie takich czarów?
    > To można by książki pisać, szaty rozdzierać, zaklinać, zabraniań ale to na nic. Jak
    każda religia, są wyznawycy, są kapłani nie ma dowodów, jest biznes.
    > Swoją drogą rozmiar 38 niczego sobie.

    Naturalnie nic to nowego, ale osobiście nie przestanę się chyba nigdy
    dziwić inwencji twórczej producentów tych wszystkich audiofilskich
    wynalazków. Zainteresowała mnie ta skrawaczka, i proszę:

    #v+
    Za jednym zamachem wyrównuje się w ten sposób niecentryczność krążka
    i przygotowuje miejsce pod eliminację rozproszonego światła lasera.
    Podcięty brzeg płyty maluje się bowiem czarnym pisakiem. Rzecz znana
    audiofilskiej społeczności od lat, tutaj ma swój logiczny finał.
    Przypomnę, że do zamalowywania krawędzi płyty używano zielonego pisaka,
    jednak panowie z ADS uważają, że czarny jest lepszy, ponieważ część
    laserów pracuje nie ze światłem czerwonym, a podczerwonym.
    #v-
    http://highfidelity.pl/@kts-2116

    Zasada działania prosta ja drut, więc ów diwajs można nabyć już za
    jedyne 800 ojro... Chyba, bo producent (link do strony podany w artykule)
    się do niego nie przyznaje.

    k.