    From: robot <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: najbardziej skomplikowane struktury
    Date: Sat, 28 Jan 2017 13:27:44 +0100

    W dniu 2017-01-26 o 11:10, Konrad Anikiel pisze:

    > A co ma być miarą tego stopnia skomplikowania?

    Podkreślam, że pytanie jest wyłącznie w ramach rozrywki, dla zabawy.
    Nie wiem czy jest uniwersalna miara skomplikowania.
    Mam na myśli stopniowanie w stylu:

    zapalniczka jest mniej skomplikowana od zegarka
    zegarek mniej skomplikowany od drzewa,
    superkomputer jest mniej skomplikowany od mózgu - no właśnie, czy aby na pewno?
    [chodzi mi o samą budowę fizyczną, bez oprogramowania - wyłączone, bez zasilania]

    Ciekawą strukturą może być na przykład sieć internetowa.
    Można ją traktować jak jedną strukturę? Myślę, że można.

    link do tego artykułu podaję na wszelki wypadek:
    http://naukawpolsce.pap.pl/aktualnosci/news,370904,m
    ozg-najbardziej-skomplikowana-struktura-we-wszechswi
    ecie.htm

    pozdro