-
Data: 2015-10-14 09:35:58
Temat: Re: największa hurtownia części się reklamuje
Od: kosmos <a...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2015-10-13 o 20:48, Adam pisze:
>
> A w normalnych sklepach samochodowych, jak jeszcze bywały niedawno, to
> wystarczyło wspomnieć 12V/35A i facet mówił przykładowo:
> Są takie do drogowych do Poloneza, ale nie mają ucha, są do Lanosa, z
> krótkim uchem, są do Mondeo w metalowej obudowie, itd.
>
> Natomiast w różnych Intercarsach i podobnych to pracownicy w zasadzie są
> - no właśnie, po co?
> Jeśli ktoś nie wyszuka uprzednio w necie i nie poda dokładnego numeru
> części, to nie kupi. Dotyczy to niektórych elementów - np. tarczy
> hamulcowej do BMW - gdzie ichnia wyszukiwarka po podaniu modelu,
> rocznika i typu silnika podaje kilka różnych (czyli niekompatybilnych)
> wyników.
>
>
Musisz zrozumieć, że IC i inne tego typu hurtownie mają w asortymencie
kilkaset tysięcy artykułów, z czego dostępnych (na miejscu lub w
filiach) pewnie grubo ponad 100 tysięcy, i to z przeróżnych
asortymentów. Każda część musi być dobrana przez katalog, który jest
skonstruowany w taki sposób, że kolejno podajesz informacje o
samochodzie zawężając obszar poszukiwań.
O ile facet ze wspomnianego przez Ciebie sklepu mógł sypać numerami i
zastosowaniami z głowy bo pewnie miał mocno ograniczony asortyment (np.
tylko do najpopularniejszych w rejonie marek i modeli pojazdów) o tyle
nie ma możliwości aby dysponował równie specjalistyczną wiedzą mając do
dyspozycji asortyment dużej hurtowni...
Co do wad wyszukiwarek - niestety NIE MA gwarancji, że wszystkie części
do pojazdu da się prawidłowo dobrać do pojazdu. Jeżeli katalog obsługuje
numery VIN to szanse na prawidłowe trafienie są spore, ale na pewno nie
100%. A spora część katalogów elektronicznych w hurtowniach numerów VIN
nie obsługuje. Jako ekstremalny przykład można podać fiata Uno, w którym
montowano kilka rodzajów sprzęgieł, ale w żadnym przypadku nie można
było być pewnym które zamontowano w danym pojeździe - nawet serwisy nie
były w stanie tego określić w 100% bez rozebrania pojazdu.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.10.15 16:32 Adam
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=
- 2024-05-17 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-05-17 Warszawa => Fullastack (Java) Developer <=
- 2024-05-17 Lublin => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-17 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- 2024-05-16 Warszawa => Senior PHP Developer (Symfony) <=