  • 111. Data: 2014-01-14 23:33:39
    Temat: Re: nawet udany filmik..
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 14 Jan 2014 21:32:29 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Co wtedy?

    wtedy postawili

    > Czemu bez sensu? Krokodyle poluja tam na TIR-y, troche slabo zeby
    > ciezarowka nagle sie zatrzymywala na drodze (co prawda w wydzielonym
    > miejscu) gdzie wszyscy jada ~100 a niektorzy sporo szybciej. Nawet na
    > krajowkach jak cos sie dzieje i np. droga jest zwezona o pobocze to
    > towarzyszy temu bardzo czesto ograniczenie.

    często zupełnie niepotrzebnie.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 112. Data: 2014-01-15 07:52:07
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    > Wiadomo :)

    A jak?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 113. Data: 2014-01-15 10:03:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-14, AZ <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > do wczoraj, ze zadnego ograniczenia poza tym na wiadukcie, pewnie daloby
    > sie do tego dojsc ale mi sie nie chce najzwyczajniej ;-)

    Jadac od drugiej strony od wjazdu z Marek nie ma zadnego ograniczenia az do
    miejsca kontroli drogowej i jest ustawione tak samo jak po drugiej stronie,
    wiec te ograniczenia pojawily sie wlasnie wtedy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 114. Data: 2014-01-15 10:06:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=_CWU__7sFkE

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 115. Data: 2014-01-15 17:30:02
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-15 10:03, AZ pisze:
    > On 2014-01-14, AZ <a...@g...com> wrote:
    (...)
    > Jadac od drugiej strony od wjazdu z Marek nie ma zadnego ograniczenia az do
    > miejsca kontroli drogowej i jest ustawione tak samo jak po drugiej stronie,
    > wiec te ograniczenia pojawily sie wlasnie wtedy.

    Nie byłbym taki pewien ;)

  • 116. Data: 2014-01-15 17:38:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-15, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
    > (...)
    >
    > Nie byłbym taki pewien ;)

    No a ja bylbym :-) Zawsze mozna dostawic jeszcze 30 i zaladowac FR.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 117. Data: 2014-01-15 19:47:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-15 17:30, Artur Maśląg wrote:
    > (...)
    >
    > Nie byłbym taki pewien ;)

    No mi też się wydaje, że nic tam nie było.

    Shrek.

  • 118. Data: 2014-01-16 23:05:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Jan 2014, Shrek wrote:

    > A jak niby kamera ma powstrzymać 2 tony stali przed gwałtownym hamowaniem?

    Tak samo jak alkomat powinien eliminować dwupromilowego.
    Przyszłościowo.

    pzdr, Gotfryd

  • 119. Data: 2014-01-16 23:09:13
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Jest, ale uwaga Myjka nie jest oderwana od tego niebezpieczeństwa.
    > Idzie o to, czy wycofać z ruchu fotoradar czy... hamujących :>
    > Myjk obstawił to drugie, i równie trudno nie przyznać mu racji.

    Trudno przyznać

    > W przeciwnym razie zaraz dojdziemy do tezy, ze skoro przekraczanie
    > ciągłej bywa powodem gwałtownych zachowań kierowców ktorzy za
    > późno spostrzegają ciągła i patrol drogówki, to trzeba zaprzestać
    > malowania ciągłych.

    ...gdyby chodziło o ciągłe na prostym odcinku autostrady. Nie było o
    orwelowskim fotoradarze tylko o fotoradarze w konkretnym miejscu, czyli o
    to, że akurat ten nie jest w złym miejscu.

  • 120. Data: 2014-01-17 06:58:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-16 23:05, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Tak samo jak alkomat powinien eliminować dwupromilowego.
    > Przyszłościowo.

    Straciłem rachubę - ty na poważnie, czy jaja sobie robisz? ;)

    Shrek.