  • Data: 2018-10-08 12:32:25
    Temat: Re: nie termo transfer
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-08 o 11:27, Queequeg pisze:

    > Też racja :) Choć tu raczej użyłbym fototransferu, wtedy grubość podłoża
    > ani jego pojemność cieplna nie mają znaczenia.

    Wywoływacz nie jest jakoś specjalnie stężony, nie wiem jak szybko
    zachodzi reakcja z Al.
    No i znacznie prościej się robi - nie trzeba kombinować z nanoszeniem
    fotorezystu, naświetlaniem i wywoływaniem. Nawet nie trzeba kuwety mieć.
    Wystarczy dobra wentylacja.

    > A co robiłeś potem z tym aluminium? Wytrawiałeś czymś?

    Nie, to było sprawdzenie pomysłu. Robiłem to pod kątem nadruku na
    obudowie w ilości jednostkowej. Chciałem jeszcze się pobawić jakimś
    lakierem do lepszego zabezpieczenia, ale były ciekawsze pomysły do
    realizacji i dalej się tym nie bawiłem.

    Pozdrawiam

    DD