  • Data: 2018-10-08 12:44:07
    Temat: Re: nie termo transfer
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ppfadf$cfj$...@n...news.atman.pl...
    J.F. wrote:

    >Wszystko ma swoje zalety. Jak nie do końca wiesz, jak wynalazek
    >ma działać, to pająk się świetnie sprawdza. Na jednej płytce
    >prototypowej zapomniałem dać miejsce na ew. kondensator kompensacji
    >op-ampa i trzeba było płacić za wersję nr 2.

    No i sie dziwisz, ze ktos woli wersje 1.0 termotransferem ?

    [miedzowanie]
    >Nie zobaczę -- nie uwierzę, mnie eksperymenty skutecznie wyleczyły
    >z przekonania, że elektrochemia jest prosta.

    Elektrochemii to ja nie rozumiem - ona mnie przerasta.
    Ale my tu o prostej gawanizerii, tu nie trzeba elektrochemii, tu
    trzeba dobrej receptury :-)

    >I taki pomysł mi świta. Gdy się odejdzie od założenia, że
    >transformator ma być nawijany, to się otwierają fantastyczne
    >możliwości w zakresie integracji elementów magnetycznych,
    >chłodzenia i szynoprzewodów, a także minimalizacji liczby
    >połączeń w obwodach wysokoprądowych.

    Hm, jesli teraz nawijasz blachę, a chcesz planarne uzwojenie ... to na
    moj gust wcale tak prosto i fantastycznie nie bedzie.
    To raczej producenci beda kombinowac, w typowych zadaniach pare centow
    taniej ...

    P.S. Gdzies widzialem film, jak jakąs mocna cewke skladali z "tarcz",
    ale cewka nadal wcale taka plaska nie byla.
    O,
    https://youtu.be/QGytW_C6hR8?t=260

    >Ale ja nie mam problemu z zabawą, tylko niech to czemuś służy.

    Ja tylko o glebokim trawieniu.
    To chyba nie jest tak, ze wyjdzie za pierwszym razem ...

    J.