    Date: Tue, 07 Oct 2014 22:14:00 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nieoznakowani

    > Nie przesadzaj.
    > Tam jest tylko "delegacja ustawowa" (art.131, "minister...określi")
    > oraz lista uprawnień do ograniczania wolności konstytucyjnej
    > (tego nie wolno robić rozporządzeniem - patrz moje zastrzeżenie
    > co do rozporządzenia o znakach drogowych, minister może określić
    > *jak* egzekwować ograniczenia, ale nie ma prawa do określania
    > *jakie* ograniczenia nakłada się na kierowców).
    >
    > Przepis:
    >
    > http://www.nettax.pl/dzienniki/du/2008/132/poz.841.h
    tm
> [...]
    > podaje sygnały tarczš do zatrzymywania pojazdów lub rękš,
    > a w warunkach niedostatecznej widocznoœci - latarkš [...]
    > 2. Policjant nieumundurowany jest uprawniony do zatrzymania
    > kierujšcego pojazdem wyłšcznie na obszarze zabudowanym.
    > 3. Policjant nieumundurowany w warunkach dostatecznej widocznoœci
    > podaje sygnały tarczš do zatrzymywania pojazdów, a w warunkach
    > niedostatecznej widocznoœci - latarkš [...]
    > ---
    > Akt prawny w nagłówku strony ;)
    > <standardowo wniosek o niekrzyczenie o "krzaczki", cut&paste

    I tu nic sie nie zmianiło od starych komuszych czasów. I nie to mnie
    wk*ia, a idiotyczne machanie lizakiem z pędzącego obok cywilnego auta
    nakazujące zatrzymanie się. Jak ja cywil mam się obronić przed
    potencjalną napaścią bandziorów gdy te osły mnie całkowicie
    ubezwłasnowolniają? Nie tylko to że nie mogę posiadać skutecznej do
    obrony broni, ale jeszcze muszę się każdej łajzie machającej lizaczkiem
    zatrzymać...