  • Data: 2020-03-24 10:07:34
    Temat: Re: nowe telewizory
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-24 o 00:29, s...@g...com pisze:

    [...]

    > Stary ten telewizor? Ma jakis update dostepny na internecie?

    Sony KD-55AG9, nowy. Miał androida 8 przyszła aktualizacja do 9 i nadal
    były problemy.

    > Jak swiezy to update pewnie bedzie. Jak stary to pozostaje ogarnac raz a dobrze i
    zabronic importu i grzebania w kolejnosci programow :)

    > A jak mlodszy niz 2 lata to zglosic niezgodnosc towaru z umowa. tylko tak zeby nie
    wiedzieli ze sie daje to obejsc. Ale sony to znana marka z tego ze serwis w polsce
    maja kiepski. Klient kupil, klient niech sie martwi/meczy.

    Z serwisem to trochę ciężko. Bez problemu się dodzwaniałem (czego nie
    można powiedzieć o Inei), bo historia tego TV jest długa i zawiła ze
    zwrotami akcji. :-)
    Ale w końcu jak się doprosiłem o adres mailowy, abym mógł wysłać zdjęcia
    ekranów diagnostycznych, to Sony odpisało, że TV potrzebuje min. 80%
    siły sygnału i mam o tym rozmawiać z dostawca sygnału.

    Przyszedł pan z Inei z wielkim miernikiem wywalił rozgałęźnik, który
    ktoś założył jako odnogę i pociągnął do radia. Ja wcześniej odłączyłem
    odnogę, ale trójnik został.
    I wtenczas programy już po eksporcie pozostawały. Siłą sygnału byłą
    chyba coś koło 70%.

    Pan z wielkim miernikiem stwierdził, że sygnał jest super.
    Idąc tym tropem wymieniłem cały kabel i wtyczki. Sygnał zwiększył się do
    blisko 100%.

    Jako, że do TV mam dostęp raz w tygodniu, to trudno było mi z nim
    eksperymentować i zeszło kilka tygodni zanim to ruszyło.

    Ale będąc przy nim zrobię kopie eksportów do testów.

    A narzekając trochę więcej to pilot jest radiowy za wyjątkiem włączania.
    Dlaczego?! Technicznie jest możliwy radiowy, ale nie... Sony zrobi IR. :-)

    Robert