  • Data: 2020-03-24 12:00:34
    Temat: Re: nowe telewizory
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-24 o 11:44, Janusz pisze:

    > Tak.

    > Zależy od producenta, najczęściej są pokopane, stroiłem parę i z każdym
    > była walka, ale są wyróżniające się np: panasonic, mają świetne menu, po
    > wyszukaniu masz edycję ulubionych w 2 okienkach i można sobie poukładać
    > jak się chce, bardzo intuicyjne a i podpowiedzi są na dole, co ważne
    > wyszukanie od nowa kanałów nie burzy ulubionych, mozna potem przżucić
    > tylko nowe wyszukane,
    > trzeba im przyznać że się naprawdę postarali.

    No to wspomnę moja walkę z Sony. Wybierasz ulubione. Możesz korzystać z
    tej listy tylko strzałkami góra-dół. Wybierając kanał z klawiatury
    numerycznej z automatu opuszczasz ulubione.

    Jakie by nie było dobre menu w TV do sortowania programów, to zawsze
    jest męka przy 100 lub więcej programach.

    Robert