  • Data: 2018-11-06 19:27:24
    Temat: Re: nowe w ofercie Lycamobile
    Od: m...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 6 listopada 2018 13:37:26 UTC+1 użytkownik Animka napisał:

    > Wystarczy, że ktoś zajrzy na ich lipną stronę i zaraz z niej ucieknie.

    A niech ucieka. Dla mnie zaleta jest pakiet internetu w ramach RLAH. Mozna miec karte
    u operatora strukturalnego i placic za to, mozna miec u wirtualnego i korzystac w
    ramach oplaty miesiecznej. Obecnie Lyca daje najwiekszy pakiet w operatorow w PL.
    Czesto zagranica kupowalem karty Lyca aby korzystac z internetu, teraz nie musze.
    W poroznaniu a orange z ktorego przeszedlem zaleta jest mozliwosc przekierowania
    rozmow, zawieszania polaczen i informacji o drugim polaczeniu, a nawet prozaiczne
    pobieranie danych o polaczeniach (billing) orange dla prepaid tego nie umozliwia.
    Wadami jest korzystanie z infrastruktury Plusa i ich ograniczania predkosci transferu
    z zaleznosci od typu uslugi, brak VoLTE i WoWiFi.
    Zupelnie nie ma dla mnie znaczenia ograniczenie zwiazane z brakiem MMS.
    A wracajac do strony internetowej podobnie wyglada w innych krajach europejskich.

    MK