  • Data: 2020-05-06 18:39:32
    Temat: Re: obudowa na dysk
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" r8sev3$9rs$1$A...@n...chmurka.net

    > Po co kupujesz taki szmelc?

    Dlaczego szmelc?

    > Grube tworzywo

    Ktoś podczas pracy dysku zamyka taką trumnę?
    Nie wpadłbym na taki pomysł, chyba, że dysk
    włączam na tak zwaną chwilę.

    Nadto zazwyczaj kontroluję temperaturę za pomocą
    hałasującego Crystalicznego.

    > = izolacja = HDD będzie się gotował.

    > A później znów będziesz narzekał, że coś Ci nie działa.

    Co mi nie działa?
    Co popsułem zbyt wysoką temperaturą?

    > Kupuj obudowy metalowe, lepiej odprowadzają ciepło.

    Zwłaszcza wtedy, gdy są stale zamknięte a pomiędzy
    dyskiem i górną częścią jest warstwa powietrza.

    Mnie interesują temperatury dysku, nie straszna
    teoria o cieplnej izolacji.

    > Oraz jakiejś znanej firmy.

    Dysk za 2/3 stówy i kieszeń za pół stówy, lub droższa?
    Dysk kosztuje kilkadziesiąt złotych, gdy jest nowy -- po
    jakimś czasie jego cena znacząco spadnie...

    > Kolejna rzecz: widziałeś całe pokaźne stado negatywnych komentarzy?

    Nie -- pokaźne stado to 2 opinie?

    * 2
    ** 0
    *** 1
    **** 8
    ***** 185

    -=-

    Dla mnie kieszeń przede wszystkim chroni dysk mechanicznie podczas
    przechowywania. Do ciągłej pracy tak sobie nadaje się, bo:
    - zazwyczaj gniazda USB nie dają stabilnego połączenia
    - nie jest to wygodne
    - nie jest to bezpieczne
    - nie ma takiej potrzeby.

    Na domiar złego wszystkie moje 2 przewody USB3 są krótkie (~25 cm)
    a jedyne dwa gniazda USB3 są po stronie wyrzucającej gorące
    powietrze z laptopa.

    -=-

    W kwestii merytorycznej ;) -- obsługuje to UASP?

    --