  • Data: 2018-05-14 12:53:02
    Temat: Re: olej w silniku - glut.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 14 maja 2018 12:40:42 UTC+2 użytkownik Lewis napisał:
> [...]
    aucie w którym oleju się nie wymienia tylko pilnuje jego poziomu?

    litr co dwa miechy. W multiplowskim jtd oleju praktycznie nie ubywa, w megance także
    samo.

    kilka stówek na nowe aku wielokrotnie rózne diesle odpalałem na zapych i nic złego
    się nie stało

    > Ja Ci nie bronię, tylko przy ewentualnej odsprzedaży nie zapomnij
    > poinformować o tym w ogłoszeniu.
    >
    > Na co dzień rozbieram i remontuje silniki po takich użytkownikach co to
    > olej uważają za "byle był"...
    >
    > Owszem jak samochód masz nowy jeździsz nim 3-4 lata i sprzedajesz to Ci
    > się nie dziwię, bo to idzie przycebulaczyć z 2000zł na wymianach przez
    > ten czas a i tak nic się nie stanie a jeśli już to jest gwarancja
    Samochody kupowałem do tej pory używane, jak pisałem w wymiany olejów i pasków
    rozrządu się nie bawiłem. Awarie jak to w autach bywały ale szczerze mówiąc nie
    pamiętam żadnej związanej z silnikiem
    W mondeo i Ka olej musiałem systematycznie dolewać bo go ubywało wiec wymiana co ileś
    tam km bez sensu by była
    Multiple mam od 20136 roku i olej wymieniłem bodajze w 2016. Ale dlatego że w lesie w
    kamień przywaliłem i micha olejowa pękła i stary olej wyciekł
    Za kilkadziesiąt złotych gość pospawał mi michę i wlałem nowy olej

    Ten fiatowski jtd praktycznie oleju nie bierze i tak się nim bujam do dzisiaj i
    jeszcze pewnie jakiś czas
    Meganke miałem chgyba z 5 lat i tez oleju nie brał, dobry człowiek ją odkupił kilka
    lat temu i z tego co widzę jeździ do dzisiaj
    Czy on bawi sie w wymiany oleju to nie wiem
    A tak na marginesie to czy jakiś czas temu były prezes castrola(chyba) nie gadał
    publicznie że wymiana oleju szkodzi silnikowi?