  • Data: 2019-03-11 22:53:42
    Temat: Re: olej z tesco...
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-11 o 21:17, Irokez pisze:
    > W dniu 2019-03-11 o 20:16, Kris pisze:
    >

    > Jeżeli jest tak jak mówisz, to czekam na telewizor LG OLED W8 z
    > przeklejonym tylko znaczkiem na np. Tesco za 50% ceny, Skodę SuperB z
    > przeklejonym tylko znaczkiem na np. Biedronka za 50% ceny, itp.
    >
    > Wybacz, ale po prostu ciężko mi uwierzyć, że miałbym produkować jakiś
    > fajny produkt, który sprzedawałbym z powodzeniem za np. 100PLN, oraz
    > wpadł bym na taki pomysł aby to samo sprzedawać za 50PLN nie przyznając
    > się do tego, że to ja go wyprodukowałem.
    >
    > zdrówko

    Takie są umowy i masz wybór - albo sprzedać taniej, albo nie sprzedać.
    Stąd taka zadyma w branży spożywczej, ze markety wymuszają niskie ceny.
    Swego czasu widziałem filmik na temat produkcji serków homogenizowanych
    w jednej ze znanych na Podhalu mleczarni. Akurat w tle za panem
    zjeżdżały produkty marki Tesco :-)
    A co do aut - przecież Superb to drobna konfiguracja Phaetona, więc de
    facto masz już VW z naklejką Skoda i tańsze :-) To taka "Biedronka" w
    motoryzacji.
    T.