  • Data: 2019-03-11 23:23:23
    Temat: Re: olej z tesco...
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-11 o 20:52, Kris pisze:

> [...]
    niepoznaki masz "wyprodukowano dla Lidl przez PDM"
    produkcyjnej nie zmienia bo dla /lidla robia
    procesy z tym co im auto staneło
    jak okoliczne stacje a do jakości jakoś zastrzeżeń nie ma. Ludziska zeznawali ze leją
    paliwo z uchan i auta pł miliona zrobiy czy tam więcej nawet.

    > Dawaj przykłady. Chętnie poczytam.
    > Ale takie konkretne a nie ze producent masła z gminy XXX... czy zakłady mięsne
    Wiola. Bo o trochę większej skali pisałem

    Ja pisałem o markach rozpoznawanych w więcej niż jednym kraju.
    A generalne afera dotyczyła produktów firm z Niemiec.
    Czipsy dla niemca sa robione w innym oleju niż dla polaka.
    Inna jest tez lista dodatków.
    Twoje twierdzenie że "nikt linii produkcyjnej nie zmienia" jest
    ewidentną nieprawdą.

    https://expressbydgoski.pl/niemieckie-produkty-lepsz
    e-od-polskich-uokik-to-sprawdzil-marki-nazwy-przykla
    dy-lista/ar/13560541

    https://naszswiat.it/aktualnosci/same-produkty-w-pol
    sce-niemczech-roznia-sie-skladem-badania-uokik/

    http://wyborcza.biz/biznes/7,147743,21800257,niemiec
    ka-chemia-gospodarcza-lepsza-od-polskiej.html?disabl
    eRedirects=true&squid_js=false

    https://www.fakt.pl/pieniadze/zakupy/polska-kawa-gor
    sza-od-niemieckiej/d9ytdtv

    https://finanse.wp.pl/koniec-z-gorszymi-produktami-d
    la-polakow-krajowe-proszki-i-slodycze-maja-byc-tej-s
    amej-jakosci-co-niemieckie-6256791717078657a