  • 61. Data: 2019-03-13 07:43:43
    Temat: Re: olej z tesco...
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 marca 2019 21:32:16 UTC+1 użytkownik Irokez napisał:

    > Olej to nie CocaCola że jak jest w promocji to sobie wypiję dwie.

    Ale jak pepsi tańsze będzie to nie kupisz coca
    > Jak kupię za 50 to nie kupię za 100. Więc tracę.

    A bierzesz pod uwagę że ten orlenowski olej za 50zł kupią ci którzy wczesniej
    orlenowskiego nie kupowali tylko jakiś inny za 70zł np
    Ty kupisz to samo za 100zł a orlen zyska nowego klienta który kupił za 50zł to co Ty
    za 100zł.

    > Dlatego nie wierzę że jest to ten sam produkt, coś jest oszczędzone.
    > Tylko nie wiadomo co i jakie będą tego skutki.
    > Może spełnia jakieś tam podstawowe parametry z widełek. I tyle.
    I co więcej oczekujesz?
    Norma jest norma, produkt albo ja spełnia albo nie
    Jak chcesz zapłacić drozej to kupujesz to samo ale złortej butelce cy w salonie
    firmowym.
    Ty masz awersję do Biedronki to kupisz to samo w tej samej butelce nawet ale nie z
    Biedronki
    A być może kupisz za 100zł w lokalnym sklepie olej co go właściciel tego sklepu kopił
    wcześniej w Biedronce za 50zł
    To jak z mrożonkami o których pisałem- ci co brzydzą się zakupami w Lidlu kupują to
    samo dwa razy drożnej
    > Nie
    > wiadomo, nikt nie testował, nikt nie porównywał. Nie widziałem. Nie
    > znalazłem.

    Ty jesteś idealny klient dla marketoidów jak widać
    Pewnie jak pierogi robisz to kupujesz droższa mąkę która ma na opakowaniu nadruk
    "idealna do pierogów" a nie tą tańsza stojącą z boku z bez tego nadruku

  • 62. Data: 2019-03-13 07:58:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 marca 2019 07:32:53 UTC+1 użytkownik a...@g...com napisał:

    > No wlasnie.
    > Ta najnowsza czy najlepsza seria syntetykow orlena jest 'rozwarstwiona' na
    poszczegolne marki.
    > jest dla szmelca, jest dla forda itp...
    > czym to sie rozni?

    Podejrzewam że naklejką na butelce bo karty produktu pewnie identyczne
    Na sąsiedniej grupie kiedyś wrzucałem karte produktu kleju do styropianu i kleju do
    kafelek pewnej firmy
    nie musiałem wrzucać dwóch bo były identyczne
    A temat wyszedł jak mi facet zaczął gres na elewację kleić "klejem do styropianu" a
    nie "klejem do gresu". Więc nawet watek założyłem czy tak mozna ale jak karty
    produktów poczytałem to zrozumiałem ze różnic tam nie ma w tym czyś co było w workach
    Z 8 lat już będzie i kafle ze ścian nie odpadły
    "Mąka do drożdżówki", "Mąka do pierogów", "mąka uniwersalna", "mąka do chleba", -
    myślisz że czymś się różnią oprócz opakowań

    > te silniki to i tak jedno i to samo. olej dedykowany do marki to imo czyste
    >szalenstwo marketingu.
    Dokładnie tak.
    Tym bardziej że np 1,6hdi który mam w peugeocie był(a może nadal jest) wstawiany w
    autach kilku marek- nie tylko w koncernie PSA, ale też w Fordach, Mazdach, Suzuki,
    Volvo, Mini

    > Nawet jesli celem zabezpieczenia przed prawnikami konkurencji te oleje czyms >sie
    roznia, to tym samym moze sie roznic samochodowa frytura z tesco.

    Myślisz że olej do peugeota 1,6hdi różni się czymś od oleju dedykowanego do 1,6hdi w
    mazdzie?

    > albo i nie roznic.
    > wspolczuje tym ktorzy maja silniki wrazliwe jakos na olej, musza lac jakis
    specjalny do dpf czy takie tam...

    Wg mnie nie ma silników wrażliwych na olej
    Od lat nie wymieniam olejów w swoich autach(dbam tylko o poziom) i remontu SILNIKA
    nie musiałem robić w żadnym ani razu
    Ale to moja opinia i temat na inna dyskusje- zresztą nie tak dawno było.

  • 63. Data: 2019-03-13 08:47:11
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-13 02:24, RadoslawF wrote:

    > Czyli nie potrafisz.

    Niekoniecznie potrzebuję. Czego konkretnie chcesz dowieść?

  • 64. Data: 2019-03-13 08:59:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-03-13 o 08:47, kk pisze:

    > Niekoniecznie potrzebuję. Czego konkretnie chcesz dowieść?

    Że minąłeś się z prawda pisząc że Tesko jest najlepszym klientem Lotosa.

    Pozdrawiam

  • 65. Data: 2019-03-13 09:30:49
    Od: p...@g...com

    --Olej palmowy jest też dozwolony w Niemczech.

    po reportazu ZDF i paru wrzutkach na youtube niektorzy rodzice niezle sie zdziwili
    :-)

    Palmöl: "Toxisch für Niere, Leber und Hoden"

    Dieses pflanzliche Palmfett wird für gewöhnlich zum Braten verwendet und macht rund
    20 Prozent eines Nutella-Glases aus. Sprich: Ein Fünftel der Schokocreme besteht aus
    purem Fett. Doch damit noch nicht genug, denn bei der industriellen Verarbeitung,
    beispielsweise beim Erhitzen von Palmfett, kommt es zur Bildung von Fettsäureester.
    Das sind gefährliche Schadstoffe, die schon in geringen Mengen erheblichen Schaden im
    menschlichen Körper anrichten können. Alfonso Lampen, Lebensmittelexperte vom
    Bundesamt für Risikobewertung (BfR), bestätigt dies gegenüber "Wiso". Die Schadstoffe
    "sind toxisch für Niere, Leber und Hoden." Andere Fettsäuren wie
    Glycidyl-Fettsäureester, die bei der industriellen Verarbeitung von Palmöl entstehen,
    können sogar eine krebserregende Wirkung haben. Von diesen schädlichen Stoffen sollte
    der Mensch demnach so wenig wie möglich zu sich nehmen und es sich nicht täglich auf
    die Semmel streichen. Wer denkt, diese Schadstoffe sind nur in Nutella enthalten,
    liegt falsch.

    Auch andere Produkte betroffen
    Wie das ZDF-Magazin herausfand, verwenden auch andere Firmen Palmöl bei der
    Herstellung von Schokocreme. Dabei wurden ebenfalls die Konkurrenzprodukte von
    Nutella wie Nusskati, Nudossi, NussPli, Nulacta untersucht. Die Testergebnisse von
    "Wiso" sind erschreckend: In jeder Nuss-Nougat-Creme sind diese Schadstoffe
    enthalten. Die positivsten Werte haben dabei noch Nutella und die billigere Variante
    Nulacta von Norma.

    --Tylko tam jest inna świadomość konsumentów. U nas Janusz z Grażyną za 500+ kupią
    sobie w cholerę tych chipsów ;)

    gdzies trzeba ten syf uplynnic a jak jest okazja kase zrobic to koncerny nie maja
    skrupolow

  • 66. Data: 2019-03-13 10:19:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 13 Mar 2019 01:30:49 -0700 (PDT), w
    <9...@g...c
    om>,

    Ich verstehe nicht!

  • 67. Data: 2019-03-13 10:35:57
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-03-13 o 07:43, Kris pisze:

    > Pewnie jak pierogi robisz to kupujesz droższa mąkę która ma na opakowaniu nadruk
    "idealna do pierogów" a nie tą tańsza stojącą z boku z bez tego nadruku

    Widać, że nigdy nie robiłeś pierogów :-)
    Do pierogów, to się bierze tę sprawdzoną, która ma dla
    danego osobnika i sposobu wykonania najlepsze własności technologiczne
    a nie wg ceny czy opakowania.

  • 68. Data: 2019-03-13 10:39:37
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-03-12 18:14, Pszemol wrote:
    [...]
    > Nie pokonasz ludzi mocno wierzących że tylko drogie jest dobre...
    > Działy marketingowe wielu firm pracowały długo i ciężko na tą iluzję.
    Np. Pszemola który woli (zdaje się klepanego w Chinach czy jakoś tak)
    ajfona zamiast taniego chińskiego nołnejma. :-D Już legendy po Usenecie
    o tym krążą. :-D Z drugiej strony, w moim blaszaku są dostępne 3-4
    gatunki pomidorów w cenie od 5 do 11 zł i te najtańsze są wyraźnie do
    dupy, IMO nie nadawałyby się na kanapkę nawet gdyby były za darmo. Może
    jakiś przecier czy sos do pizzy dałoby się z nich zrobić... Z trzeciej
    strony, to nawet te najdroższe marketowe pomidory wypadają słabo przy
    takich z przydomowej cieplarni. Z innej beczki, mój kot bez problemu żre
    suchą karmę marki Whiskas, a gdy kiedyś kupiłem mu na próbę jakieś karmy
    marki Kaufland, o połowę tańszej od Whiskasa, to nawet jej tknąć nie chciał...

  • 69. Data: 2019-03-13 10:45:39
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-03-11 23:38, r...@k...pl wrote:
    [...]
    > Co więcej -- krąży fama, że tak naprawdę to jedyne sensowne kontrole jakości
    > producenci mają robione przez markety.
    Potwierdzam, mój bolid jeździ bez problemu na oleju 15W40 renomowanej
    maki Kaufland. :-) Z drugiej story, co się tyczy kontroli jakości w
    blaszakach, to chyba wszyscy pamiętamy historię o drugim życiu zielonych
    kurczaków... :-)

  • 70. Data: 2019-03-13 10:48:02
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-03-11 16:13, Trybun wrote:
    [...]
    > A ja odwrotnie - jest w Kauflandzie tani syntetyk marki "K", kosztuje
    > nieomal dokładnie połowę tego co oryginał firmowany logiem Castrola.
    Uuuó... To nawet nie wiedziałem, że Castrola u siebie dolewam. :-)