  • 261. Data: 2016-04-30 22:04:35
    Temat: Re: opłata audiowizualna
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 2016-04-24 o 22:31, szod pisze:

    > To nie słyszałeś o nowych pomysłach KE? Chcą żeby zasiłki dla
    > "imigrantów" we wszystkich krajach były jednakowe. To myślisz że po co
    > takie pomysły? Żeby stąd nie uciekali i chcieli przyjeżdżać. Tylko
    > nikomu u nas nie będzie się uśmiechało pracować za np. 1500 PLN podczas
    > gdy "imigrant" brał by z 1000 Euro na głowę za nic. Na razie sprawa
    > przycichła, nie wiem co tam ustalili. Ale się nie zdziwię jak za chwilę
    > wyskoczą z równie dobrym pomysłem. Chcą się nimi koniecznie "podzielić".

    No i miałem rację - kolejny super "pomysł" KE:

    http://ndie.pl/ke-zaproponuje-250-tys-euro-kary-niep
    rzyjecie-uchodzcy/

  • 262. Data: 2016-05-04 15:49:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    z wrote:

    > PODATEK
    > Doucz się bo bredzisz od kilkudziesięciu postów.

    to nie jest podatek.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 263. Data: 2016-05-04 15:51:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

> [...]
    inny sposob jego sciagania? Nie prosciej pokrywac koszty utrzymania tego badziwia z
    budzetu? Mieszanie do tego dystrybutorow pradu ta jakis bezsens... (BTW ciekawe ile z
    tego maja dostac? bo za free to chyba nie za bardzo by chcieli sie tym zajmowac?)

    > Mnie też zastanawia kto będzie windykował (i jaki to będzie miało
    > związek z wyłączeniem dostawy prądu) w sytuacji, kiedy ktoś będzie
    > opłacał same koszty prądu w rachunku.

    jedna z firm energetycznych już odpowiedziała na to pytanie. Zgodnie z
    odpowiedzią stwierdzili, że opłacanie lub nie OA nie ma związku z
    zobowiązaniami między dostawcą i odbiorcą prądu :)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 264. Data: 2016-05-04 16:07:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Liwiusz wrote:

    >jedna z firm energetycznych już odpowiedziała na to pytanie. Zgodnie
    >odpowiedzią stwierdzili, że opłacanie lub nie OA nie ma związku z
    >zobowiązaniami między dostawcą i odbiorcą prądu :)

    Tylko jak to zrozumiec - najpierw zaksieguja sobie swoja naleznosc, a
    ewentualna nadwyzke przekaza do TVP,
    czy najpierw odlicza ustawowa oplate na TVP, a potem powstanie
    niedoplata za prad ...

    A moze by sie tak odciac od pradu i postawic wlasny generator ? :-)

    J.

  • 265. Data: 2016-05-04 17:26:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    janusz_k wrote:

    > Ja głosowałem na Korwina,

    widać

    >więc o co kamam?

    że z tego wyrośniesz

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 266. Data: 2016-05-04 17:30:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    sirapacz wrote:

    > taki argument przedstawiał co drugi wyborca pis z tzw. twardego
    > elektoratu - nie mogli rządzić.
    > a teraz cały czas mam nadzieję, że to ja się myliłem i wyjdzie nam to na
    > dobre. narazie wygląda na to, że nadzieja będzie umierać w samotności.

    dalej twierdzą, ze nie mogą :)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 267. Data: 2016-05-04 18:45:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-04 o 16:07, J.F. pisze:
    > Tylko jak to zrozumiec - najpierw zaksieguja sobie swoja naleznosc, a
    > ewentualna nadwyzke przekaza do TVP,
    > czy najpierw odlicza ustawowa oplate na TVP, a potem powstanie
    > niedoplata za prad ...

    Dadzą radę. Banki nie takie operacje robią w ciągu milimisekund :-)
    (A w służbie zdrowia nie dało się przez 8 lat wprowadzić sytemu
    informatycznego wywalając kolejne pieniądze w błoto.)
    Chyba dostaną 3% prowizji od tego interesu. Świetna fucha.
    Dadzą radę. Czysty zysk.

  • 268. Data: 2016-05-04 18:50:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-04 o 17:30, masti pisze:
    > dalej twierdzą, ze nie mogą :)

    Czekaj. Był kiedyś taki premier co nigdy nic nie mógł.
    Jak on się nazywał?... Taki ryszawy... :-)

  • 269. Data: 2016-05-04 19:55:44
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Ty tez dostales.

    Od sąsiada?

    Od sąsiada to ja tylko qrfizny dostaję. Nie dość, że pali w piecu
    plastikami, wylewa szambo na plac tuż za płotem mojego podwórka, hoduje
    gołębie, które non-stop przesiadują na moim domu niszcząc dach,
    obsrywając parapety, okna, chodniki i samochody, to jeszcze qrfa jego
    zapchlony kundel wpadł na pomysł, aby sobie powiększyć terytorium i
    próbuje mnie przegonić z mojego podwórka, obszczekując mnie i próbując
    mnie użreć. Przestał się pojawiać jak go pogoniłem trafiając kamieniem.

    Przez takiego to ja nie dożyję emerytury :)

  • 270. Data: 2016-05-04 22:14:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    z wrote:

    > Czekaj. Był kiedyś taki premier co nigdy nic nie mógł.
    > Jak on się nazywał?... Taki ryszawy... :-)

    Korwin. ale on nie był premierem

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?