  • Data: 2014-09-17 17:21:00
    Temat: Re: opozniony led
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bartekltg" napisał w wiadomości
    On 17.09.2014 16:47, J.F. wrote:

    >Odpal sobie jakikolwiek film na komputerze. Masz ok 30 klatek na
    >sekundę 'zmiany kreści', a monitor odświeża się, zależnie jaki masz,
    >70-120. A teraz dodaj to tego stroboskop 24Hz ;-)

    Musze kiedys sprobowac, tylko jak ... monitor raczej za wolny :-)

    >Oczywiście. Ale tu już mówie o obrazach. Specjalnie wymieniłam
    >strzelani, bo tam widzisz różnicę, czy masz 30fps, czy 50.
    >na 30 ciężko w coś trafic;-)

    A to nie wiem, nie gralem. Naprawde tak zle ? Mniej ambitne gry
    dzialaly raczej dobrze ..

    >Raczej tego, że LCD mają domyślnie wyższą częstość odświeżania.
    >Wymusisz 60, zobaczysz (jak nie Ty, to żona/dziecko).

    Watpie.
    Tresc jeszcze musialaby byc mocno zmienna ... film odtworzyc ?

    Jak widac w kinie nie widac :-)

    >"Polepszają"

    Owszem, w cudzyslowie ... ale skoro ludzie za to placa, to moze i
    troche lepiej ?
    Wszak w naturze obraz w oku naprawde jest rozmyty, z ostrymi klatkami
    mozg moze miec klopoty :-)

    J.