  • 31. Data: 2016-09-20 22:33:12
    Temat: Re: [ot] tv - wyciszanie reklam
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan janusz_k napisał:

    > Zamiast pisać dużo i bez sensu, przeczytaj czym się różnią te tabletki,
    > zwróc uwagę na słowo "dojelitowe" które widnieje przy opisie acardu.

    Czy chodi o to, że tabletki są do dupy? Wiem, język relamy, podobnie jak
    język dyplomacji, potrafi to wyrazić o wiele bardziej wdzięcznymi słowami.

    --
    Jarek

  • 32. Data: 2016-09-20 22:34:23
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman pisze:

    > No nie wiem. Żeby to miało ekonomiczny sens, to musiałoby być jakieś
    > minimum 10.000 osób, gotowych miesięcznie zapłacić powiedzmy 5zl za brak
    > reklam w TV.
    >
    > Nie wiem, czy tyle by się znalazło zakładając, że nie wyda się góry kasy
    > na reklamę w TV. No bo jak by się miało wydać, to potrzeba by jeszcze
    > więcej chętnych :)
    >
    > A w trybie "jednorazowej sprzedaży", to w ogóle imo nie ma sensu.
    > Kto zapłaci za taki dynks kilkaset zł ? A tyle by musiało kosztować,
    > żeby coś sensownego zarobić.

    "Reklama dźwignią handlu" -- tak kiedyś mawiano.

    --
    Jarek

  • 33. Data: 2016-09-21 09:29:32
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Tue, 20 Sep 2016 18:08:20 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Najpierw leci "pelna wersja", po pewnym czasie wystarczy taka
    > "przypominajaca", bo reszte widzowie juz znaja.

    To nie tak.

    Klatka przed puszczeniem dalej ma obliczaną funkcję skrótu (MD5 lub
    coś lepszego). Jeżeli ten jej odcisk palca już jest na czarnej
    liście, to blokada. A czarna lista jest generowana dla klatek które
    się powtarzają wiele razy i/lub są ręcznie wskazane. Z grubsza:
    reklama mogłaby się wyświetlić, ale tylko raz.

    Oczywiście da się to obejść: soląc obraz losowym szumem.

    Oczywiście takie obejście da się zablokować.

    Itd.

  • 34. Data: 2016-09-21 13:40:52
    Od: Gregoriusx <n...@a...com>

    W dniu 2016-09-20 o 13:55, HF5BS pisze:

> [...]
    > czworo i już nie muszę drzeć ze strachu o to, że mi serce pęknie, bo
    > nigdzie acardu nie ma, a kto wie, że idealnie nadaje sie aspiryna?

    I zafundujesz sobie wrzody bo kwas acetylosalicylow działa drażniąco na
    błonę śluzową. Nasercowe aspirynki takie jak Acard mają specjalną
    powłokę, która powoduje, że rozpuszczają się dopiero w jelicie i nie
    masakrują żołądka. Z resztą jest masa podobnych i tańszych preparatów
    tego typu np. Aspifox.

    --
    Gregorius

  • 35. Data: 2016-09-21 13:43:06
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

> [...]

    Tak się składa, ze i normalna aspiryna jest w takiej postaci też. Poza tym -
    w jaki sposób na się różnić działanie jednej, wobec drugiej?
    A działanie lecznicze jest od samego kwasu, a nie osłonki, jej rola jest
    jedynie pomocnicza, jeśli jest jakaś istotna w ogóle.

    > Czy chodi o to, że tabletki są do dupy? Wiem, język relamy, podobnie jak

    Trochę nie z tej strony, bo w czopkach jakoś sobie nie wyobrażam.

    > język dyplomacji, potrafi to wyrazić o wiele bardziej wdzięcznymi słowami.

    A na poważnie - tak, gra słów, perfidnie wykorzystywana w reklamach (np.
    "pokochasz szampon"... znaczy co, będę go "zapinać"?)

    --
    Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
    Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"

  • 36. Data: 2016-09-21 15:24:29
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Gregoriusx" <n...@a...com> napisał w wiadomości

    > I zafundujesz sobie wrzody bo kwas acetylosalicylow działa drażniąco na

    Spoko, wiem.

> [...]
    > która powoduje, że rozpuszczają się dopiero w jelicie i nie masakrują
    > żołądka. Z resztą jest masa podobnych i tańszych preparatów tego typu np.

    Ja to widzę (co w reklamach w TV pokazują oczywiście), jako żerowanie na
    takich niuansach. Poza tym, trochę przelerciałem po sieci i zdecydowałem się
    wycofać z wątku, bo już zupełnie dla mnie niezrozumiałym jest, ze jedna
    firma, wypuszcza dwa różne leki, gdzie wszystko nieznacznie różni się
    proporcjami. Był jeszcze trzeci, zdarzyło się kupić dla psa, jak miał jakiś
    problem ze stawami, dawka setka, weterynarz spoko, wiedział, co robi, wielu
    mogło by się od niego uczyć.
    Więc trzy rzeczy, jednej firmy
    Aspirin Protect
    Aspirin Cardio
    Acard
    Cel ten sam, różnica w dawkach, nawet w "ramach" jednego leku.
    Brat musi brać, po cieżkim zawale, to go na ten Aspifox nakieruję.
    A na razie wycofam się z wątku, bo jeszcze zgłupieję do reszty, o reklamach
    mam jak najgorsze zdanie, kafarem i walcem drogowym bym gniótł. Właśnie
    przed momentem odebralem telefon (w Sferii), gdzie mi pani podpowiedziała,
    ze jutro na ul. (xxxxx) odbędzie sie bezpłatny zabieg rehabilitacyjny.
    Uciałem rozmowę i szczerze mówiąc, szajse mnie obchodzi jaki i jakie
    korzyści miałby przynieść. Tylko wzgląd na to, że kobita tak zarabia
    pieniądze, nędzne, może swoje jedyne, nie skląłem jej, że mi się bez
    identyfikacji ładują. A na zablokowanie połączeń bez prezentacji na tym
    numerze nie mogę akurat sobie pozwolić.

    Jebać reklamy... i urywam sie z wątku. Wybaczcie, moja nienawiść wobec nich
    jest ogromna, szczera, dogłębna i organiczna.
    Pozdrawiam, w pozostałych wątkach jestem nadal.

  • 37. Data: 2016-09-21 15:27:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości

> [...]
    >A działanie lecznicze jest od samego kwasu, a nie osłonki, jej rola
    >jest jedynie pomocnicza, jeśli jest jakaś istotna w ogóle.

    W zaleznosci od sposobu wchlaniania moze byc i inne dzialanie,
    aczkolwiek w przypadku aspiryny chyba nie ma.

    Poza tym moze byc kwestia ze po co draznic zoladek i wrzody powodowac,
    skoro nie trzeba ?
    Albo po co truc organizm 300mg aspiryny, jesli potrzebne jest 75mg ?
    Cwierc tabletki bedziesz lykal ?

    J.

  • 38. Data: 2016-09-21 15:50:04
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > Poza tym moze byc kwestia ze po co draznic zoladek i wrzody powodowac,
    > skoro nie trzeba ?
    > Albo po co truc organizm 300mg aspiryny, jesli potrzebne jest 75mg ?
    > Cwierc tabletki bedziesz lykal ?

    Bardziej mi chodziło o sytuację, gdy leku brak, a ktoś pół miasta przejeździ
    w panice, bo nie może dostać, tymczasem minimalnym kosztem, może mieć coś,
    co dokładnie zastąpi, za kilka minut.
    Tak, zanim zdobędę wlaściwy lek, to łyknę ćwierć tabletki.
    Na szczęście, pani kardiolog mnie zbadała i stwierdziła, że echo serca mam
    świetne, choć nie idealne (ale czy coś jest idealne?), a serce, mimo
    ogromnych obciążeń rodzinnych, zdrowe. W lutym będzie badanie wysiłkowe, to
    zobaczymy, co dalej. Natomiast brat mój musi tego porządnie pilnować... To o
    nim myślę, robiąc to zamieszanie z nienawiścia do reklam. Zależy mi na nim,
    bardzo się bałem, ze go stracę, stąd moja chęć przemielenia tego biznesu na
    pył. Zemsta jest słodka...

  • 39. Data: 2016-09-21 16:00:47
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "HF5BS" <h...@j...pl> napisał w wiadomości
    > Więc trzy rzeczy, jednej firmy
    > Aspirin Protect
    > Aspirin Cardio
    > Acard

    https://www.youtube.com/watch?v=iH3ZNkZeHRQ oglądać od końca, 2:59, to ja po
    tym wszystkim...
    Nagle Acard znalazłem pod Polfą, To ONI, spisek światowy, belebelebele buuuu
    kuku kuku... :P
    Naprawdę jestem skołowany... Dlatego definitywnie opuszczam tę gałąź wątku,
    dokończę rozmowy w sąsiednich.

  • 40. Data: 2016-09-21 16:36:28
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-09-21 o 15:24, HF5BS pisze:
    > Jebać reklamy... i urywam sie z wątku. Wybaczcie, moja nienawiść wobec
    > nich jest ogromna, szczera, dogłębna i organiczna.
    Dało by się żyć bez reklam? Ktoś robił badania? Wzrosły by oszczędności?

    Robert