  • 71. Data: 2016-09-26 15:28:09
    Temat: Re: [ot] tv - wyciszanie reklam
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Mon, 26 Sep 2016 08:36:41 +0200, "Marek" <t...@f...kuku.pl>
    wrote:
    > A jaki będzie warunek wykrywający zakończenie bloku reklam?

    A po co? Ma chronić też przed reklamą podprogową.

    > Może też "wystarczy mieć bazę klatek" ze wszystkich filmów jakie
    zna ludzkość...:P

    Dobry pomysł. Ale wymagałby dostępu do w/w, co mogłoby być trudne w
    sensie IP i takich tam.

    Wyłapywanie powtarzających się klatek dostarczanych przez reklamy
    jest prostsze.

  • 72. Data: 2016-09-26 15:30:15
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Mon, 26 Sep 2016 11:49:22 +0200, "HF5BS" <h...@j...pl> wrote:
    > Wydaje mi się, że całkiem nieźle mógłby się tu sprawdzić filtr
    Bayesa...

    Albo lokaj, który ogląda za nas i włącza time-shift. A skoro lokaj
    potrafi, to jakaś AI też.