  • Data: 2010-07-15 11:20:25
    Temat: Re: panie wladzo most na mnie wpadl
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Greg napisał:

> [...]
    _kupe_zlomu/

    > Tylko przestrodze kogo. Facet najeżdża na coś na autostradzie i
    > pęka mu opona.
    Wlasnie o to chodzi, nikt z nas nie zna dnia ani godziny i nawet na prostej
    autostradzie mozna
    zakonczyc zywot najezdzajac na jakis "smiec" :-(
    > Wideo jest, sądząc po wysoko umieszczonym punkcie widzenia,
    > z ciężarówki, więc cięła maksymalnie ok. 100 km/h. Facet jechał
    > więc pewnie 130-140, co na autostradzie nie jest jakoś dziwne.
    Tez mi sie tak wydaje tym bardziej, ze przed nim jedzie autokar i gosc sie nie zbliza
    i nie oddala
    od niego wiec predkosc raczej przepisowa.
    > Miał pecha, ale ten kto to zamieścił w sieci nie mógł się
    > powstrzymać od światłego komentarza. Jeżeli czyjać
    > głupota stała za tym wypadkiem, to służb porządkowych.
    Tez mi sie nie podoba tytul tego nagrania
    pozdrawiam

    Oskar Wilde