  • 1. Data: 2010-07-14 23:40:02
    Temat: panie wladzo most na mnie wpadl
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    i nie mowcie ze nie:

    http://www.youtube.com/watch?v=hwqqOxKN9MQ

    J.

  • 2. Data: 2010-07-15 00:07:16
    Temat: Re: panie wladzo most na mnie wpadl
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w <news:djbs36ld6krmj9i6v47eme5bc11gh61j6k@4ax.com>:

    > i nie mowcie ze nie:

    > http://www.youtube.com/watch?v=hwqqOxKN9MQ

    Szedł na ciemnożółtym albo pierwszy raz prowadził taki gabaryt...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2010-07-15 00:53:23
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Szedł na ciemnożółtym albo pierwszy raz prowadził taki gabaryt...

    A od kiedy to tam są dla niego (statku) światła ? :)
    WOJO

  • 4. Data: 2010-07-15 00:55:10
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    .

    > Szedł na ciemnożółtym albo pierwszy raz prowadził taki gabaryt...

    tak czy inaczej takiego kolosa nie zatrzymiesz w miejscu, choćby sie skały
    zesrały, niewspominając już o tym, ze tego typu przeprawy nie wymagają
    zatrzymywania jednostek pływających bo to by bylo tak, jakby przed
    przejazdem kolejowym zatrzymać pociąg, bo ktoś osobówką wlasnie wjechał na
    tory, dlatego wine ponosi w 100% osoba odopwiedzialna za opuszczanie mostu -
    bo jak mozna nie dostrzec nadpływającego statku tej wielkości. Przecież to
    nie motorówka.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 5. Data: 2010-07-15 08:06:16
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 14.07.2010 23:40, J.F. pisze:

    > i nie mowcie ze nie:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=hwqqOxKN9MQ
    >
    > J.

    Znaczy się to był prom i on samochody przewoził;)

    Ci na statku mieli pewnie niezłego stresa, mostek(ten kapitański, nie
    ten co się spuszczał) tylko muśnięty był, niewiele brakowało żeby był
    wbity w pokład.

  • 6. Data: 2010-07-15 08:22:39
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    Ten to jest mistrzu :)

    http://www.youtube.com/watch?v=pyVFT6YbBFM&NR=1

  • 7. Data: 2010-07-15 10:31:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w
    wiadomosci news:djbs36ld6krmj9i6v47eme5bc11gh61j6k@4ax.com...
    > http://www.youtube.com/watch?v=hwqqOxKN9MQ

    Tu chyba to samo z innej kamery - tragicznie wyglada

    http://www.youtube.com/watch?v=Hdok8Aa-eH8

    J.

  • 8. Data: 2010-07-15 10:37:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości

    > A od kiedy to tam są dla niego (statku) światła ? :)

    Na Guziance sa, tu pewnie i przy tym moscie sa :-)

    J.

  • 9. Data: 2010-07-15 10:39:23
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 15.07.2010 10:31, J.F. pisze:
    > Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Tu chyba to samo z innej kamery - tragicznie wyglada
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=Hdok8Aa-eH8
    >
    > J.

    Nooo, rzeczywiście _chyba_ to samo...

  • 10. Data: 2010-07-15 10:42:22
    Od: Daniel Kubiak <d...@i...onet.pl>

> [...]
    > Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Tu chyba to samo z innej kamery - tragicznie wyglada

    Z mostku kapitańskiego nic nie zostało, ciekawe czy zdążyli się
    ewakuować :/ Dziwne tylko, że statek nie dawał sygnałów dźwiękowych że
    jest na kolizyjnym.

    Pozdrawiam
    Daniel