  • Data: 2016-07-21 12:41:33
    Temat: Re: partycja systemowa - polaczenie z rozszerzoną
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-21 o 08:34, s...@g...com pisze:
    > (...)
    > Za dawnych czasów partition magica raz sie podjąłem akcji zmiany rozmiaru partycji.
    Trwało wieki i i tak sie wywaliło.

    > U Ciebie może być lepiej, szczególnie że te programy stają sie coraz lepsze ale mam
    podejrzenie że wcale szybciej niż wykopiowanie, resize i skopiowanie spowrotem to nie
    będzie...

    Ja robię takie rzeczy pewnie z kilkanaście razy rocznie. Miewam dyski z
    wieloma partycjami FAT32, exFAT, EXT2-4. Nie miewam problemów.

    Czasem jest trudniej - np. nowe maszyny z UEFI i dyskiem z GPT, gdzie
    idiotyczny Win8 stawia "fafnaście" partycji HGW po co. Albo macierze
    RAID5 lub RAID6 na dziwnych kontrolerach typu PERC3xx, PERC7xx - ale na
    serwerach rzadko takie rzeczy się robi.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam