    From: BartekK <s...@d...org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: pc na itx
    Date: Mon, 10 Dec 2012 22:48:01 +0100

    W dniu 2012-12-10 13:17, wowa pisze:
    > To jest wstępna przymiarka. Złożyłem sobie wirtualnie zestaw o
    > zdecydowanie większej wydajności, na i3, tylko cena około półtora
    > tysiąca i moc koło czterystu watów :( To będzie kiedyś jako drugi :) A
    > co do obudów, to są droższe, fakt, ale skoro mam na to patrzeć to
    > wybrałem coś takiego
    > http://www.komputronik.pl/product/169988/Sprzet_komp
    uterowy/Podzespoly/Cooler_Master_Elite_120_Advance_c
    zarna_miniITX_PSU.html.
    > Dużą zaletą jest miejsce na normalny zasilacz. Twoją sugestię poważnie
    > rozważę.
    Ta obudowa jest fajna, zwłaszcza jeśli na procesorze dasz duży radiator
    pasywny, i wentylator 12cm w zasilaczu tuż nad nim go będzie chłodzić.
    Będzie cicho a wydajnie. Ale problemem może być wsadzenie jakiejś
    lepszej karty graficznej - o ile na wysokość wchodzi tam wszystko, to na
    długość i grubość już niezbyt... Zresztą sam musisz ocenić - czy
    obecniość tylko jednego złącza PCIe (bo tak przeważnie mają płyty itx)
    nie jest lekką niewygodą? Czy kiedyś nie zechcesz np dodać sobie karty
    4xUSB3.0 itp... Większość typowych mATX ma przynajmniej to PCIe x1 +
    PCIe x16 + jakieś PCI jedno lub dwa...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173