  • 31. Data: 2012-12-11 22:42:58
    Temat: Re: pc na itx
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-11 22:36, R.e.m.e.K pisze:

    > Pieprzysz.

    Mocny argument.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 32. Data: 2012-12-11 22:55:46
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-11 22:09, JDX pisze:
    > On 2012-12-11 21:52, $heikh el $hah wrote:
    > [.....]
    > Póki co nie muszę bo zawsze marudziłem moim pracodawcom że chcę mieć
    > przyzwoity monitor. I prędzej czy później go dostawałem. :-D
    >
    > BTW. Gdzieś tak w 1997 roku za 17" CRT marki CTX zapłaciłem 2600zł.
    > Obecnie za tyle można sobie kupić dwie 24" panoramy LCD 1920x1200. :-D

    Obecnie za 1700 zł można kupić TV LCD Full HD 42" z odpowiednimi
    złączami. Ale do domowych zastosowań nie trzeba od razu 24", bo na
    laptopowym ekranie 17" się NIE DA.
    Natomiast w pracy, gdyby mi kazano pracować na mniejszym niż 24" i nie
    chcieli dać większego, to bym za swoje pieniądze kupił. A z klawiszami
    to już na pewno, bo testowałem mnóstwo i M$ 7000 nie ma konkurencji
    (http://kut.as/ms-7000-jpg). Jak patrzę na laptopową klawiaturę, to się
    dziwię, jak ja mogłem na tym kiedyś pisać (a tę klawiaturę mam już po
    raz drugi; tym razem w v. bezprzewodowej).

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 33. Data: 2012-12-11 23:49:23
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-12-11 22:55, $heikh el $hah wrote:
    > W dniu 2012-12-11 22:09, JDX pisze:
    [.....]

    > Obecnie za 1700 zł można kupić TV LCD Full HD 42" z odpowiednimi
    > złączami.
    Tak się przypadkowo składa, że jestem w trakcie wymiany telewizora i nie
    widziałem 40-42" za taka cenę. Ale też za bardzo się nie przyglądałem na
    low end (ani high end). W każdym bądź razie za taką cenę to musi być
    jakiś szmelc. :-D

    > Ale do domowych zastosowań nie trzeba od razu 24", bo na
    > laptopowym ekranie 17" się NIE DA.
    Nie trzeba ale można bo monitory są stosunkowo tanie. :-D

  • 34. Data: 2012-12-12 00:54:45
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-11 23:49, JDX pisze:
> [...]
    > widziałem 40-42" za taka cenę. Ale też za bardzo się nie przyglądałem na
    > low end (ani high end). W każdym bądź razie za taką cenę to musi być

    Philips.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 35. Data: 2012-12-12 10:58:23
    Od: Miroslaw Kwasniak <m...@i...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    tyg <t...@t...pl> wrote:
    > Może tak ?
    > http://www.abload.de/img/osp2cg168y9yw1v6_1p9s6bryh.
    jpg
    > Żadne pudło nie bedzie się plątać przy biurku .
    > Pozdrawiam.

    Jak coś takiego, to jeszcze są HP All-in-one : komp w monitorze ;)

  • 36. Data: 2012-12-12 19:54:05
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-11, R.e.m.e.K <g...@d...null> wrote:

    > Fotografa czy pstrykacza? Bo zawodowy fotograf uzywa monitora drozszego niz
    > caly lapek.

    A) zdziwiłbyś się, jakich monitorów używają zawodowi fotograficy,
    B) naprawdę nie widziałeś? Na koncerty chodzisz? Nie widziałeś
    reporterów, którzy szybko obrabiają foty na MacBookach, żeby szybko
    dotarły do redakcji?

    Profesjonalna fotografia to nie tylko studio i śluby :).

    pozdrawiam,
    PK

  • 37. Data: 2012-12-12 20:14:09
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia 12 Dec 2012 18:54:05 GMT, PK napisał(a):

    > A) zdziwiłbyś się, jakich monitorów używają zawodowi fotograficy,

    Jakich?

    > B) naprawdę nie widziałeś? Na koncerty chodzisz? Nie widziałeś
    > reporterów, którzy szybko obrabiają foty na MacBookach, żeby szybko
    > dotarły do redakcji?

    Chodzę i widuję ich tylko z aparatami w reku (na szyi). Poza tym fotki na
    www nie musza miec takiej jakosci jak do druku. A do druku na pewno na
    kolanie z lapkiem ich nie obrabiaja.

    > Profesjonalna fotografia to nie tylko studio i śluby :).

    Dobrze, ze o tym wiesz.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 38. Data: 2012-12-12 20:35:58
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "tyg" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Może tak ?
    > http://www.abload.de/img/osp2cg168y9yw1v6_1p9s6bryh.
    jpg
    > Żadne pudło nie bedzie się plątać przy biurku .
    > Pozdrawiam.
    Panowie! Spokojnie! Nie kuście :)
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 39. Data: 2012-12-12 21:03:42
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-12 20:14, R.e.m.e.K pisze:
    > A do druku na pewno na kolanie z lapkiem ich nie obrabiaja.

    Zależy od redakcji. Jeśli duża, to ma osobno sprawozdawcę,
    fotoreportera, a w redakcji grafika. Co nie znaczy, że taki jeden od
    wszystkiego nie może poprawić dobrze zrobionego zdjęcia na laptopie w
    trakcie trwania wydarzenia. Bo tutaj znowu należy odróżnić fotografika
    od grafika. Fotografik raczej nie będzie przerabiał zdjęcia na komiksowy
    obraz...

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 40. Data: 2012-12-12 22:37:43
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-12, R.e.m.e.K <g...@d...null> wrote:

    > Jakich?

    Prawie dowolnych. Znam nawet osoby pracujące na dobrej klasy TN
    i oni pasują do stereotypu, tzn. robią wszystko: od zakupu aparatu
    po wysyłanie do drukarni.
    Ja też "dorobiłem" parę groszy aparatem, a obróbka była na - uwaga -
    laptopie HP 6510b (14" 1280x800, matowy TN, kolory "jakieś"). Kilka
    zdjęć wisi na jakichś fotoliach i nadal generują jakieś dolary na lunch,
    choć nie bawię się w to od bardzo dawna :).

    > Chodzę i widuję ich tylko z aparatami w reku (na szyi). Poza tym fotki na
    > www nie musza miec takiej jakosci jak do druku. A do druku na pewno na
    > kolanie z lapkiem ich nie obrabiaja.

    Ale oni nie są grafikami tylko fotografikami. Ich zadanie to zrobić
    zdjęcia, przeprowadzić wstępną selekcję, wykadrować i zrobić wstępną
    edycję. Końcową obróbkę robią graficy (na dużych monitorach
    i odpowiednim sofcie). Fotograf nie musi nawet umieć obsługiwać kompa
    (i pewnie wielu nie umie). BTW: to mi trochę przypomina niedawną
    dyskusję na pl.comp.programming, gdzie część osób nie mogło uwierzyć,
    że istnieją zespoły programistyczne, w których ktoś projektuje, a ktoś
    inny klepie kod :P.

    pozdrawiam,
    PK