  • Data: 2016-11-29 21:58:03
    Temat: Re: pendrive
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-29 o 21:18, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ostatnio używam kart SD(HC, XC) np. 32GB (dla kompatybilności) lub 128GB (dla
    pojemności) w czytnikach USB 3.0 - ponieważ karty są bardziej elastyczne w
    zastosowaniu od pena (np. dadzą się wsadzić w aparat czy kamerę - czyli bardziej
    uniwersalna inwestycja niemałej kwoty powiedzmy n x 150 zł), a czytniki kart nawet
    USB 3.0 zaczęły być groszowe.
    > Z przyczyny j.w. w dużego (i drogiego) pena już raczej nie zainwestuję.

    Też tak można.

    > Dla odmiany zaczyna mnie złościć, że mam trochę kart SD, a nowe urządzenia coraz
    częściej mają gniazda nie SD, lecz MicroSD ;-))

    Zależy co kto robi.
    Mam sprzęta gdzie karta SD 4GB to problem, a ostatnio szukałem kart CF
    32MB Canona (konkretnie CF-32MH) bo z innymi robot nie gada :)

    --
    Irokez