    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [pewnie było] Żel do zalania elektroniki
    Date: Tue, 5 Nov 2019 14:25:56 +0100

    2019-11-05 o 04:50 -0800, k...@g...com napisał:
    > Pewnie było, ale co tam... Spaliła mi się ładowarka indukcyjna
    > szczoteczki do zębów, okazało się że nie jest na 230V... Tzn.
    > momentalnie wybuchł elektrolit, poza tym niewiele tam jest więc mam
    > nadzieje naprawić, ale pozostaje kwestia tego żelu wodoodpornego. W
    > internecie znalazłem tylko jakieś wiadra 5-litrowe... Macie jakiś
    > patent na to? Idealnie coś dostępnego również w USA. Oczywiście
    > oprócz zalania klejem termincznym :)

    Propozycja mało "profesjonalna", ale zdajesz się szukać właśnie czegoś w
    stylu McGyver...

    20 lat temu potrzebowałem na szybko zabezpieczyć mały układ pracujący w
    zewnętrznych, mocno wilgotnych warunkach. Z braku czegokolwiek lepszego
    pod ręką, zalałem całość... świecą. Zdało egzamin, bo układ działał
    kilkanaście miesięcy (potem został zlikwidowany).

    Mateusz