  • Data: 2018-08-17 15:54:48
    Temat: Re: pico PSU - czy jest sens?
    Od: ww <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-17 o 11:07, JaceK pisze:
    > Potrzebuję zasilania typu pico PSU. Chciałbym, aby nie było kłopotów z
    > mocą powiedzmy 250-300W. Są takie w chińskich sklepach, ale... czy to
    > jest warte zainteresowania? Czy chińskie 300W to tak naprawdę realne
    > 120W pomnożone przez odpowiedni współczynnik Kowalskiego? Być może
    > przeszacowałem potrzebną moc, potrzebuję zasilić procesor Xeon E5 z TDP
    > 70W (8 rdzeni), kartę HD6450, 4 dyski 3.5" i samą płytę. Będę wdzięczny
    > za opinie i ewentualne sugestie konkretnego modelu pico PSU, jeśli jest
    > godny polecenia.

    Są takie 250-300W? W takiej postaci
    https://www.amazon.ca/Mini-PicoPSU-150-XT-DC-DC-powe
    r-supply/dp/B0045WFZSQ ?

    Ja mam coś takiego niby 160W (patrząc na elementy, grubość kabli to
    dałbym mu z 60W), używam do megaoszczędnego atoma i cały czas
    mam wrażenie, że pewnego pięknego dnia mi to wybuchnie w twarz.
    To niby jest wersja budżetowa ale te miniaturowe elementy i brak
    rozsądnego chłodzenia nie mogą budzić zaufania.