    From: SERG <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: pierwsza lustrzanka
    Date: Tue, 1 Dec 2015 14:34:19 +0100

    W dniu 2015-12-01 o 10:45, XX YY pisze:

    > te pentaxy biegaja na ebay w cenie ok 80 euro lub nizej , czyli ok 350 zl ( bez
    obiektywu)
    > okazja to z obiektywem ok 400 zl lub mniej i moim zdaniem nie sa wiecej warte.
    >

    > nie ma racjonalnych powodow taki aparat aktualnie kupic poza jednym - brak
    pieniedzy a koniecznie potrzeba robic zdjecia.

    > jesli nie masz kasy , to wszystko jedno co kupisz , moze byc ten penatx , moze byc
    kazdy inny . Jesli nie czujesz zbyt silnych ograniczen finansowych , to nie ma co
    wchodzic w stary 8 letni aparat, nawet jesli malo uzywany- Musisz kupic nowa baterie
    , a szansa rzec os padnie jest wieksza niz w aparacie nowym.

    > Slowem trudno mowic o okazji , raczej z punktu widzenia sprzedajacego - odzyskanie
    czesci ceny sprzedazy.

    > jaka cena ? - to jest decydujace i dodaj cene baterii.

    Twoja wypowiedź ostudziła mój zapał do kupna tej puszki ;)
    Cena to 550 zł wraz z dwoma zestawami akumulatorków Eneloop i ładowarką
    do nich + futerał.
    Generalnie jestem amatorem, który chciałby skorzystać z dobrodziejstw
    lustrzanek cyfrowych. Rozglądam się za czymś w miarę sensowym w kwocie
    do 1000 zł (w tej kwocie już chciałbym się zamknąć ze wszystkim:
    body+kit+akumulator+pokrowiec+karta pamięci). Nie chciałbym utopić
    większych pieniędzy bo jest ryzyko, że po początkowym zachwycie sprzęt
    będzie zbierał kurz w szafie.
    Ewentualnie może macie jakiś dobry typ lustra, który możecie polecić?
    To tej pory generalnie opierałem się na informacjach z www.optyczne.pl.
    Niestety nie mam żadnego zaprzyjaźnionego fotografa, do którego mógł bym
    uderzyć z flaszka po poradę.