    From: Cezary Daniluk <c...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: po dieslu teraz gaz ...
    Date: Tue, 20 Dec 2011 17:57:24 +0100

    W dniu 2011-12-19 22:55, Cavallino pisze:

    > No i ja bym się chętnie zgiął i dowiedział się, że zamiast
    > bezproblemowej instalki chcą mi jakiś bubel założyć.
    > Pewnie zamiast wydawać kupę kasy na awaryjne druciarstwo pozbyłbym się
    > grata by Renault rok wcześniej i zaoszczędzoną kasę dołożyłbym na nowe
    > auto.
    > Wyszło by zdecydowanie taniej niż inwestycja w druciarstwo.
    >
    > Niestety - obstawiam, że do mojego przypadku po prostu tego nie
    > wiedzieli, ta instalka w miarę nieźle się prezentowała wówczas.

    Co to było za renault i jaki silnik ?

    U mnie są 3 katalizatory, 3 sondy lambda EOBD2 i jakoś nie ma żadnych
    check enginów, wręcz wydaje mi się że samochód na gazie jest żwawszy jak
    na benzynie :)

    Jeśli założysz komuter czytający na bieżąco ODB + wkrętki zrobisz jak
    najbliżej wtryskiwaczy benzynowych to nie ma bata - musi to działać
    prawidłowo. Do tego dobrze dobrany do mocy reduktor, wtryski uznawane za
    trwałe to musi to gadać.
    Niestety jeśli ktoś montuje kity sprzedawane przez KME lub Staga to tam
    niestety najczęściej wtryski nie są najwyższych lotów.
    Instalkę trzeba sobie samemu uskładać z dobrych komponentów i nie będzie
    się miało problemów ;)

    Pozdrawiam !