eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypo dieslu teraz gaz ... › Re: po dieslu teraz gaz ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: po dieslu teraz gaz ...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <jcik1d$s3q$1@news.task.gda.pl> <jcio5f$efn$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@m...org> <jcitgf$np$1@inews.gazeta.pl>
    <1vwrqtghen60y$.dlg@myjk.org> <jck4d9$sn0$1@inews.gazeta.pl>
    <4eed96fc$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <7164o4hgplo4$.18705r9fzfr1y.dlg@40tude.net>
    <c1.01.3T78wK$0hr@mike.oldfield.org.pl>
    Date: Tue, 20 Dec 2011 21:09:39 +0100
    Message-ID: <g1q5v55296bx.1c2qumr19ck9k$.dlg@40tude.net>
    Lines: 25
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.139.71
    X-Trace: 1324411779 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1204 83.11.139.71:41992
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2421584
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 20 Dec 2011 20:54:56 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    > Dnia Tue, 20 Dec 2011 20:34:37 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    >
    >> Ale taka prawda...
    >>
    >> Klient przychodzi z wizją że za 3000zł dostanie instalacje LPG taką żeby mu
    >> mało gazu szło.
    >
    > A tymczasem II generacja na Bingo_M daje radę, wystarczy tylko użyć mózgu
    > :D

    Z instalacją opartą o mikset chyba tak na prawdę nie da się tego zrobić do
    końca dobrze, a przynajmniej nie tak dobrze jak wtrysk benzyny.

    Po prostu reduktor i mikser nie mają szans tak dobrze trzymać parametrów i
    tak szybko reagować jak listwa wtryskowa czy nawet gaźnik.

    Bo tam zawsze termodynamika rozprężającego się gazu wpływa jakoś na
    wydajność dostarczania gazu, chociaż oczywście są jakieś tam lepsze z
    całkiem niezłą stabilnością, zwłaszcza jak samochód niezbyt mocny.

    No ale tak naprawdę to daje się dobrze kompensować dopiero w instalacjach z
    wtryskiem gazu - wtedy AFR w całym zakresie obrotów i obciążeń może być
    prawidłowy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: