  • Data: 2011-12-21 01:51:29
    Temat: Re: po dieslu teraz gaz ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 19 Dec 2011 10:15:01 +0100, PM napisał(a):

    > i co? płacisz i masz? ;-)))

    Place i mam. No, drogi to takie sobie, ale na autostrady nie moge narzekac
    - w jedna trone 250km, w druga skolko ugodno, a nawet w trzecie i czwarta
    mam kawalek :-)

    > Może powinny być drogi prywatne jedziesz-> płacisz, nie jedziesz ->nie
    > płacisz (albo płacisz abonamet i jedziesz taniej)
    > taaak "nigdzie na świecie tak nie ma..."

    tak calkiem nigdzie to znow nie, ale byloby to cokolwiek uciazliwe.

    > tak samo jak promowanie gazu

    bie, bardziej.

    > gaz i tak się sam robi przy produkcji benzyn
    > wiec trzeba go gdzies upchać po dobrej cenie
    > z wiadomych* wzgledów nie można dowalić tak wysokiej akcyzy na gaz
    > grzewczy, jak dla burżujów których stać na własny samochód

    Ale benzyna to produkt uboczny przy produkcji gazu, nie moze byc tansza ?
    :-)

    J.