eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypo dieslu teraz gaz ... › Re: po dieslu teraz gaz ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: po dieslu teraz gaz ...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <jcik1d$s3q$1@news.task.gda.pl> <jck4d9$sn0$1@inews.gazeta.pl>
    <4eed96fc$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <jck77t$54r$1@inews.gazeta.pl>
    <4eeda25c$0$1198$65785112@news.neostrada.pl>
    <jckfjt$rp5$1@inews.gazeta.pl>
    <4eede9d4$0$1203$65785112@news.neostrada.pl>
    <jcl5gs$b86$1@inews.gazeta.pl>
    <4eee464a$0$1455$65785112@news.neostrada.pl>
    <jcli1g$md9$2@inews.gazeta.pl>
    <4eee4ce2$0$1193$65785112@news.neostrada.pl>
    <jcljon$sov$2@inews.gazeta.pl>
    <1e5jb75dftar2$.4xtro15v8wjn.dlg@40tude.net>
    <4eee5845$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
    <1dp03msepiknj$.yclsrwk3eihi.dlg@40tude.net>
    <4eef5727$0$1453$65785112@news.neostrada.pl>
    <f0ech6apsunz$.1rwy5okrizopj$.dlg@40tude.net>
    <4ef02a4f$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <m...@4...net>
    <f3s4xchvr2aq$.13x9dqn7c3xus.dlg@40tude.net>
    <jcqrh6$dpb$1@news.icpnet.pl>
    Date: Tue, 20 Dec 2011 21:50:26 +0100
    Message-ID: <1jjnqz0yop1b2$.1gft1thyn9t04.dlg@40tude.net>
    Lines: 24
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.139.71
    X-Trace: 1324414227 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1465 83.11.139.71:42801
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2421594
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 20 Dec 2011 21:34:45 +0100, nazgul wrote:

    >> Instalacja LPG ma też instalacje modyfikującą kąt wyprzedzenia zapłonu i tu
    >> też zagadka czy centralka LPG zasila cewkę zboczami o takim samym czasie
    >> narastania co oryginalne ECU... A potencjalnie może to mieć wpływ na
    >> trwałość elementów układu WN.
    >
    > w tym wypadku moduł fabrykuje jedynie sygnał z czujnika położenia wału
    > do ECU (opóźnia go o jakieś 340-360deg)

    Coś z tym kątem przesadziłeś ;)

    > sygnał na cewki generowany jest w ten sam sposób jak fabryka zrobiła.

    Zależy od rodzaju wariatora - są i wariatory przyspieszające sygnały
    elektroniczne idące do ECU, ale są i takie wyprzedzające już sam sygnał
    zasilający cewkę.

    Co ciekawe znalazłem takie coś:
    wariator wyprzedzenia zapłonu do sygnałów o wysokim napięciu KOALA Do
    samochodów Renault ze statycznym układem zapłonowym i systemem
    wtrysku SIEMENS SIRIUS 32

    Ciekawe czy to nie będzie _ten_ Renault?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: