  • 41. Data: 2011-12-18 21:00:11
    Temat: Re: po dieslu teraz gaz ...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości
    news:jcl5gs$b86$1@inews.gazeta.pl...

    > Przypadkowa to jest twoja opinia.

    Dokładnie.
    Tyle samo warta co wpisy "a mi działa".

    > Skoro tak twierdzisz. Ja tam uważam, że klient powinien wiedzieć z grubsza
    > co chce kupić.

    Dokładnie.
    Z grubsza.
    A Ty żądasz żeby wiedział szczegółowo, znał każdy składnik instalacji
    gazowej (bo to składaki, a nie gotowe komplety).

  • 42. Data: 2011-12-18 21:03:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Cezary Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:jclg5v$tff$1@news.task.gda.pl...

    > Słucham ??
    > Masz jak najbardziej wpływ.
    > Zainstalują Ci to co będziesz chciał, jeśli wiesz co chcesz.

    No właśnie.
    Czyli najpierw musisz dowiedzieć się że jest kiepska, czasem na sobie, a
    potem próbować następnej, która również może okazać się kiepska.
    Podziękował za taki sposób zapewnienia jakości, od wykonywania testów
    podzespołów to jest producent samochodu.
    Takoż następnym razem wolałem kupić gotowy produkt zamiast druciarstwa,
    czyli turbodiesla z długą gwarancją i od tego momentu nie mam kłopotów z
    doktoryzowaniem się z podzespołów zastosowanych w moim samochodzie.

  • 43. Data: 2011-12-18 21:19:41
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-12-18 20:58, Cavallino wrote:

    > Jest pewna różnica, nie każesz mi analizować składu jego obudowy, marki
    > zastosowanych pamięci, procesorów itd.
    > Chyba że każesz? ;-)

    Nie, ale jak ja kupowałem projektor, to jednak trochę o nim wcześniej
    poczytałem. Dwie godziny w necie i do dziś jestem zadowolony.

    Jakbym nie poczytał, to bym kupił droższy i bardziej gówniany (do akurat
    tych zastosowań). I raczej nie wymyśliłbym na tej podstawie, że
    projektory to druciarstwo.

    Shrek.

  • 44. Data: 2011-12-18 21:22:10
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-12-18 21:00, Cavallino wrote:

    > Dokładnie.
    > Tyle samo warta co wpisy "a mi działa".

    A działa? Jak nie masz zaisntalowanego gazu, to twoja opinia w temacie
    jak się na gazie jeżdzi jest przypadkowa i za przeproszeniem gówno warta.

    > Dokładnie.
    > Z grubsza.
    > A Ty żądasz żeby wiedział szczegółowo, znał każdy składnik instalacji
    > gazowej (bo to składaki, a nie gotowe komplety).

    Jak chce to zna. Jak nie chece to wystarczy, że dobry warsztat wybierze.
    Jak już ci pisałem, w warsztacie polecili mi dokładnie to samo co na forum.

    Shrek.

  • 45. Data: 2011-12-18 21:23:19
    Od: z <z...@g...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > Z IV już tak nie jest. Padnie Ci sonda, instalacja 'nauczy sie'
    > bzdurnych wartości i wizyta na regulacji. Rozładuje Ci sie akumulator i
    > może czekać Cie regulacja itp. itd.

    O takie właśnie dodatkowe koszty mi się rozchodzi. Jako że 40 lat na
    karku to się już zdążyłem "elektroniki" pod najróżniejszą postacią
    "naużywać". Z każdym rokiem mam do niej mniejsze zaufanie. Większe
    problemy z diagnozowaniem uszkodzeń (a miało być wręcz przeciwnie)
    Trzeba mieć kosztowny osprzęt, oszczędzanie na materiałach i o zgrozo
    projektowanie tak żeby tylko dociągnąć do końca gwarancji.
    Wiem że elektronika ułatwia życie ale mogłaby do jasnej... aż tak nie
    wpływać na pojawianie się kolejnych siwych włosów :-)

  • 46. Data: 2011-12-18 21:26:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie,

    A to dzięki.
    Więc na jakiej zasadzie każesz mi analizować elementy zamontowane w moim
    samochodzie?
    To robota dla kogoś kto go produkuje.

    >ale jak ja kupowałem projektor, to jednak trochę o nim wcześniej
    >poczytałem. Dwie godziny w necie i do dziś jestem zadowolony.

    A jaki masz?
    Bo też się przymierzam, ale widzę że żaden moich wymogów nie spełnia.
    Tzn. nie ma dobrej ceny, 3D takiego jak tv (czyli bez dziwnych konwerterów)
    i działającego na pasywnych okularach.
    Ponoć LG ma coś takiego w przyszłym roku wypuścić, ale pewnie w cenie dobrej
    to toto nie będzie.

    > Jakbym nie poczytał, to bym kupił droższy i bardziej gówniany (do akurat
    > tych zastosowań). I raczej nie wymyśliłbym na tej podstawie, że projektory
    > to druciarstwo.

    A ja bym wymyślił, bo właśnie obecne projektory 3d to druciarstwo, skoro do
    3d wymagają zamontowania po drodze dodatkowych druciarskich patentów
    (konwerterów).
    Też poczytałem dwie godziny. ;-)

  • 47. Data: 2011-12-18 21:28:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A działa?

    Teraz nie.
    Ta co miałem działała dopóki się nie zepsuła.

    > Jak chce to zna. Jak nie chece to wystarczy, że dobry warsztat wybierze.

    No i ja wybrałem.
    Ale i tak wtopę zaliczyłem, bo auto do instalacji nie bardzo pasowało. ;-)

  • 48. Data: 2011-12-18 21:48:56
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-12-18 21:26, Cavallino wrote:

    > A to dzięki.
    > Więc na jakiej zasadzie każesz mi analizować elementy zamontowane w moim
    > samochodzie?
    > To robota dla kogoś kto go produkuje.

    No ale jak wejdziesz do sklepu i poprosisz o telewizor duży płaski i
    tani, to potem będziesz na grupie wrzszczał, że LCD to druciarstwo, bo
    dali ci z jednym HDMI, albo i bez?

    > A jaki masz?

    Benq w500 - teraz już przestarzały, ale dalej działa. Co mogę ci
    poradzić, to nie idz w dużo lumenów, a zaoszczędzoną kasę przeznacz na
    rolety. Do kina domowego, to i tak okna trzeba zasłonić, a w eko u mnie
    ładniejszy obraz niż normalnie.

    > Bo też się przymierzam, ale widzę że żaden moich wymogów nie spełnia.
    > Tzn. nie ma dobrej ceny, 3D takiego jak tv (czyli bez dziwnych
    > konwerterów) i działającego na pasywnych okularach.

    Na 3d się nie znam. Zapytaj na odpowiedniej grupie;)

    > A ja bym wymyślił, bo właśnie obecne projektory 3d to druciarstwo, skoro
    > do 3d wymagają zamontowania po drodze dodatkowych druciarskich patentów
    > (konwerterów).
    > Też poczytałem dwie godziny. ;-)

    Nie wypowiadam się, o 3d nie czytałem nawet pół godziny. Z problemów
    widze chociażby kwestię napisów. Chyba, że nie potrzebujesz.

    Shrek.

  • 49. Data: 2011-12-18 21:51:36
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-12-18 21:28, Cavallino wrote:

    > No i ja wybrałem.
    > Ale i tak wtopę zaliczyłem, bo auto do instalacji nie bardzo pasowało. ;-)

    Znaczy kiepski warsztat. O ile wierzę, że są auta niepasujące do gazu z
    jakiś powodów, to ciężko żeby u gazownika o tym nie wiedzieli. Ale nawet
    jeśli, jak kupujesz ciś poważnego, to warto w forum danego produktu
    przejrzeć.

    Shrek.

  • 50. Data: 2011-12-18 21:55:02
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sun, 18 Dec 2011 00:57:26 +0100, Myjk wrote:

    > Sun, 18 Dec 2011 00:45:06 +0100, Tomasz Pyra

    > Przepraszam, a co się zmieniło w podatkach zawartych w paliwach od stycznia
    > 2009 poza podniesieniem VATu z 22% do 23%? Przypomnieć Ci jaka cena była
    > wtedy? 3,45 zł brutto za litr BP Ultimate Diesel -> http://kut.as/paliwo_m

    No i właśnie o tym mówię - przez te trzy lata o których mówisz cena ropy
    zdążyła podskoczyć ponad trzykrotnie (na dzień dzisiejszy jakieś 2.5x), w
    między czasie wojny, kryzysy, kursy walut robiące cuda, a zmiana ceny na
    stacji z 3.45zł na jakieś 5.5zł obecnie - jednak niewiele.

    A teraz jak w porównaniu z tym wygląda wpływ polityki rządu na ceny paliw?
    Taka np. Białoruś - te same światowe rynki, ta sama ropa naftowa, a na
    stacji tankujesz dziś za około 2.20zł (i nadal Łukaszenka do tego nie
    dopłaca).
    Jak się nie podoba Białoruś, no to USA - dziś 3.30$/gal, czyli około 3zł/l
    Unia Europejska - Teneryfa i 4.10zł/l (jakieś 2 miesiące temu).