  • 71. Data: 2011-12-19 10:15:01
    Temat: Re: po dieslu teraz gaz ...
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Tak czy inaczej - jesli kierowcy to instaluja, to znaczy ze sciagamy mniej
    > :-)

    niekoniecznie
    jak intel sprzedaje celerona taniej niż pentium
    to zagospodarowuje klientów których na pentium nie było stać i kupiliby....
    rower i pedałowali bez akcyzy ;-)

    > No nie - byc musza.
    > Chce sie miec dobre drogi i autostrady ..

    i co? płacisz i masz? ;-)))
    Może powinny być drogi prywatne jedziesz-> płacisz, nie jedziesz ->nie
    płacisz (albo płacisz abonamet i jedziesz taniej)
    taaak "nigdzie na świecie tak nie ma..."

    > Ale mogla byc uzasadniona.

    tak samo jak promowanie gazu
    gaz i tak się sam robi przy produkcji benzyn
    wiec trzeba go gdzies upchać po dobrej cenie
    z wiadomych* wzgledów nie można dowalić tak wysokiej akcyzy na gaz
    grzewczy, jak dla burżujów których stać na własny samochód

    *wiadomycyh dla socjalistów.

  • 72. Data: 2011-12-19 10:43:04
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-19 07:01:35 +0000, "PM" <x...@w...pl> said:

    > ciekawostka, ile kosztuje ON w USA.
    > http://205.254.135.7/petroleum/gasdiesel/

    Jak ciekaowstka? Jak zwykle - więcej niż benzyna.

    > ale może oni specjalnie diesla szykanują???

    Tak i to ma sens.

    > w kazdym razie na pewno zużywają go mniej (%) niż np. u nas.

    Ale zużycie jest w specyficznym sektorze i dlatego nie chcą, by popyt
    odbijał się na cenie.

    --
    Bydlę

  • 73. Data: 2011-12-19 11:00:27
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Jak ciekaowstka? Jak zwykle - więcej niż benzyna.

    "jak zwykle" - wyborne.

    > Tak i to ma sens.

    Tak?
    niezłe szykany - 1pkt procentowy.

    > Ale zużycie jest w specyficznym sektorze i dlatego nie chcą, by popyt
    > odbijał się na cenie.

    to w końcu szykanują ,czy chcą (kto) żeby był tani?

  • 74. Data: 2011-12-19 12:03:11
    Od: z <z...@g...pl>

    MadMan pisze:
    > Ja założyłem to co mi założyli :) Od 12.000 km miałem jedną regulację.
    > Na wiosnę pojadę na przegląd. Problemów brak, mimo że to tylko II
    > generacja (mam monowtrysk, nic innego się nie założy). No ale w sumie
    > tankuję i zapominam, samo się na gaz przełącza...

    Też tak miałem :-) Byłem bardzo zadowolony. Następne auto kupiłem już z
    założoną sekwencją. Logika była taka że jak już ktoś założył i jeździ to
    się instalacja "przyjęła". Niestety Dawnego spokoju już nie ma.
    No może jeden plus ZERO zapachu gazu i jak się gaz skończy to sama wraca
    na benzynę :-)

  • 75. Data: 2011-12-19 16:21:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości news:

    > Trochę do dupy, bo to oznacza, że nie kupisz telewizora;)

    Nie - oznacza że nie kupię podrutowanego telewizora.

    > Samego filmu nie, ale odbieranie przez widza już tak. Tak to jest, że jak
    > masz 3d, to ciężko się skupić na napisach na pierwszym planie i filmie
    > "dalej". To już lepiej ksiązkę przeczytać;)

    No może i tak, nie mam 3D nowej generacji, więc ciężko mi się odnieść.
    Ale to co leci w tv z 3d jest po polsku, więc temat napisów nie istnieje.

  • 76. Data: 2011-12-19 16:22:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Iseją. Bo ja w takim zakładałem

    No ja też.
    Tyle że okazał się po czasie niezbyt dobry. ;-)

    A masz w aucie niesprawne cewki?
    Bo jak nie, to co miałoby palić?

  • 77. Data: 2011-12-19 16:24:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Padala od kiepskich cewek ? Watpie.

    A w to, że automagicznie przestała padać po znalezieniu tej nadpadniętej
    cewki i wymianie na sprawną też wątpisz?

  • 78. Data: 2011-12-19 18:32:17
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-19 10:00:27 +0000, "PM" <x...@w...pl> said:

    > "jak zwykle" - wyborne.

    Tak jest w USA.

    > Tak?
    > niezłe szykany - 1pkt procentowy.

    No i?
    Jest drożej i to celowo.

    > to w końcu szykanują ,czy chcą (kto) żeby był tani?

    Nie chcą, by popyt wpływał na cenę, więc trzymają ją wysoką i
    fluktuacji nie ma.
    A ta odbiłaby się na gospodarce.
    Wiem, pewnie nazwiesz ich w duchu debilami, ale u nich to działa.

    --
    Bydlę

  • 79. Data: 2011-12-19 18:53:27
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > Tak jest w USA.

    czyli dla Polaków/europejczyków (dyskusja była o cenach w Polsce) jak
    zwykle???

    > No i?
    > Jest drożej i to celowo.

    tak wiem, że jesteś uparty. ;-)

    > Nie chcą, by popyt wpływał na cenę, więc trzymają ją wysoką i fluktuacji
    > nie ma.
    > A ta odbiłaby się na gospodarce.
    > Wiem, pewnie nazwiesz ich w duchu debilami, ale u nich to działa.

    ogarnij się
    w jaki sposób "trzymają ją wysoką" ? - podatkiem o 1% wyższym od Pb ????
    i ogólnie rzędu kilkunastu %.
    w Polsce nierząd pociesza nabywców, że mogą się CIESZYĆ stabilnymi
    cenami paliw (dzięki akcyzie).
    więc twoja wypowiedź nijak się ma do USA.

  • 80. Data: 2011-12-19 20:00:00
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-12-19 16:22, Cavallino wrote:

    > A masz w aucie niesprawne cewki?
    > Bo jak nie, to co miałoby palić?

    I ty twierdzisz, że ja jestem druciarzem?

    Shrek.