    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: podwójna ciągła
    Date: Sat, 31 Oct 2015 18:33:50 +0100

    On 31.10.2015 10:23, Liwiusz wrote:

    > Gdzieś tam kiedyś czytałem, że to nawet nie musi chodzić o to, że
    > przejechanie tej ciągłej jest społecznie szkodliwe. Może nie być. Za to
    > społecznie szkodliwy jest sam fakt popełnienia wykroczenia.

    Ale dopóki nie jest szkodliwe, to przeciez nie jest wykroczenie - w
    kodeksie wykroczeń tak stoi napisane:P

    A tak na poważnie, to twój tok rozumowania zahaczał by już już o
    paragraf 22;). Skoro ustawodawca dopisał taką sentencję do kodeksu, to
    znaczy że zakładał, że popełnienie czynu zagrożonego karą może jednak
    nie być wykroczeniem.

    Tak czy inaczej pani rzeczniczka jest głupia i co gorsza niepytana (bo
    nikt jej przecież o przejeżdzającego przez tą podwójną ciągłą nie pytał)
    sama swoją głupotę eksponuje, działając na szkodę swojej formacji i
    udowadniając że stare dowcipy o milicjantach nie są kompletnie
    zdezaktualizowane. W związku z tym należałoby ją przenieść na jakieś
    odpowiedniejsze (czytaj mniej eksponowane) miejsce pracy, najlepiej bez
    kontaktów z klientem. A jeśli takiego nie ma, to wzorem komendanta z
    Czerska - noga, dupa, brama. Zanim ktoś dojdzie, że praca w policji
    powoduje uszkodzenia osobowości i takie indywidua wystąpią o odszkodowanie;)

    Shrek.