  • Data: 2020-06-01 13:22:53
    Temat: Re: pojazd z usa
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-01 o 07:51, Peter pisze:
    > Tak sobie chodzę za nowym samochodem i myślałem o jakimś żuczku(juke)
    > albo konie a tu patrzę fordzik z USA z dużą benzynką
    >
    > https://www.otomoto.pl/oferta/ford-ecosport-ford-eco
    sport-2-0-4x4-2018-ID6D2jPD.html#gallery-open

    > jebnięte drzwi i błotnik, kurtyny strzeliły
    > https://en.bidfax.info/ford/ecosport/2436698-ford-ec
    osport-2018-blue-20l-vin-maj6p1sl5jc236863.html

    > jak myślicie warto???

    Znajomy mechanik od forda (bo ja też mam) odradzał kupna z USA - mówił,
    że złośliwie w USA pewne części są różne niż w autach dla Europy.
    Podobno nawet standardowe mocowanie błotnika (i innych blach) jest inne
    i sa kłopoty z takimi autami. Przymierzałem się do Kugi (w USA - Escape).
    Ps. U nas nie ma w ofercie EcoSporta 4x4 ani w automacie. Nie wiem jak
    na zachód od Odry, ale mogą być kłopoty z częściami.
    T.