  • Data: 2017-09-10 18:04:31
    Temat: Re: półpasiec
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.09.2017 o 17:42, J.F. pisze:

    > Ale nie ma wzajemnej widocznosci, bo autobus zaslania.

    No przecież piszesz o odsunięciu przejścia od przystanku...

    > No, tak gwoli scislosci, to ciagle jeszcze u nas pieszemu nie wolno
    > "wtargnac na przejscie".

    Ale ty dalej jesteś obowiązany ustąpić mu pierwszeństwa. Zresztą jakim
    cudem ma "wtargnąć na jezdnię" od razu na przeciwległy pas?

    Generalnie wszelkie dyskusje na temat kto ma pierszeństwo na przejściu
    udowadniają, że nie tylko politycznie cofamy się do poziomu wszelkich
    postradzieckich "stanów". W kodeksie jest jasno napisane - pierwszeństwo
    na przejściu ma pieszy. Wszelkie dywagacje kiedy je nabiera są również z
    dupy wzięte, gdzyż chyba zgadzamy się, ze na chodniku tym bardziej ma
    pierwszeństwo - prawda?

    Shrek