    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: polskie drogi
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 27 Jul 2014 19:47:17 +0200

    Dnia Sun, 27 Jul 2014 12:15:17 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Ogladnalem pierwszy i musze powiedziec ze bardzo
    > niebezpiecznie sie jezdzi - za szybko, za blisko i bez

    No nie wiem, po pierwszym to raczej powinienes powiedziec ze nie
    patrzy sie u nas w lusterka.

    Szybko, blisko - kamera moze znieksztalcac.
    I aczkolwiek nie przestrzega sie u nas 55mph :-)
    to jak widzisz ze ktos za ciezarowka jedzie, to to jest 70-90

    > wyobrazni: wyprzedzanie na zakretach, zmiana pasa
    > bez patrzenia - tragedia.

    Na tle Europy nie wygladamy IMO tak zle
    https://www.youtube.com/watch?v=fVEjEzTlaeU

    Niezly jest ten w drugiej minucie, aczkolwiek mam wrazenie ze poslizg
    opanowal glownie przypadkiem i rownie dobrze moglo sie na barierce
    skonczyc. Ale tyle walczyc i nie zwolnic ...

    P.S. fake, czy radziecki imigrant ?
    https://www.youtube.com/watch?v=9N_p56mdfkM

    J.