-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!news
feed.straub-nv.de!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!mx02.etern
al-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: dddddddd <f...@e...com>
Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
Subject: Re: pomiar prądu w aucie
Date: Fri, 12 Dec 2014 23:49:45 +0100
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 58
Message-ID: <m6frdo$euv$1@dont-email.me>
References: <m6f387$900$1@dont-email.me> <5...@4...net>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Fri, 12 Dec 2014 22:49:28 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="c6efb3f84f12882342fdda80bd8394e4";
logging-data="15327";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/VBtfxBw8ZFN/QkB/0XWhi"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <5...@4...net>
Cancel-Lock: sha1:EaJyvRP1PG8cSvKjfBqS771N/+g=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:675584 pl.misc.samochody:2551899
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-12-12 19:21, Tomasz Pyra pisze:
>
> A co w nim takiego prądożernego?
moduły...
a to nawigacja się przygotowuje tuż po otwarciu, a to wzmacniacz kręci
wiatrakiem po zamknięciu, jakieś podświetlenia (lampka od skrzyni biegów
- P - gaśnie chyba po pół godzinie więc dopiero wtedy moduł się usypia
> Bo jednak jak nie jeździsz na krótkich trasach, to albo masz za niskie
> napięcie ładowania, albo zepsuty akumulator, albo jakieś akcesoria zużywają
> prąd przez noc. Cudów nie ma :)
>
akumulator nowy (poprzedni też zły nie był, napięcia dawno nie mierzyłem
ale antyradar pokazuje i 14,6V
>> pełny stan
>> spoczynku osiąga po ponad pół godzinie (pobiera wtedy naście mA), ale
>> czuję że nie zawsze (bo mimo nowego akumulatora 100 czy 110Ah i tras
>> min. 2x30 km autostradą praktycznie codziennie co jakiś czas słabo kręci
>> i trzeba go doładować). Normalnym w tym aucie jest że do pół godziny
>> moduły się usypiają (tuż po zamknięciu jest kilka amper, później
>> stopniowo spada, po otwarciu auto ciągnie kilkanaście A, ale to też w
>> jego przypadku normalne)
>
> Nie sądzę żeby to było normalne - kilkanaście amper to będzie jakieś 200W.
jest to norma w e60 - tuż po zamknięciu auta pobór prądu spada z
kilkunastu do kilku A dość szybko i później stopniowo się wycisza
> No chyba że jakieś grzanie foteli Ci się włącza żebyś miał ciepło jak
> wsiądziesz.
> Kilka amper po zamknięciu to też wydaje się być sporo za dużo - może przez
> kilka sekund po wyłączeniu silnika, (domykanie szyb itp.) ale nie dłużej.
różne fora o tym aucie mówią że to normalne, tylko że wydaje mi się że
nie jest tak za każdym razem - sądzę że problemem jest jakiś moduł który
raz na kilka razy się nie wygasi i ciągnie prąd całą noc. Nie mam na
tyle `czasu żeby codziennie podłączać miernik, dlatego chciałbym
zamontować coś na stałe
>
> Natomiast przy 100Ah to nadal powinno się wyrabiać.
>
> A może jakiś problem z rozrusznikiem?
> Widziałem już taki który słabo kręcił - okazało się że jakieś smołopodobne
> uszczelnienie się stopiło, wpłynęło do środka i się tam kręciło wewnątrz
> silnika.
hmm o tym nie pomyślałem, może nawet ciągnie sporo więcej prądu przy
rozruchu...
--
Pozdrawiam
Łukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 12.12.14 23:50 dddddddd
- 12.12.14 23:58 Czesław Wiśniak
- 13.12.14 11:26 Tomasz Pyra
- 13.12.14 11:58 AlexY
- 13.12.14 13:57 re
- 13.12.14 15:41 pawel
- 13.12.14 15:51 platformowe głupki
- 13.12.14 16:24 J.F.
- 13.12.14 17:10 Adam
- 13.12.14 17:17 platformowe głupki
- 13.12.14 17:24 re
- 13.12.14 18:47 RoMan Mandziejewicz
- 13.12.14 19:00 AlexY
- 13.12.14 19:38 J.F.
- 13.12.14 22:47 AlexY
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- twardy dysk stuka
- Oclenie alkalicznych akumulatorów
- Powerbank jednonapieciowy, a trzynapieciowy
- Lustra w maszynie ASML
- DC blocker i buczące toroidy
- Problemy TSMC cd
- Detektor
- Może tutaj się uda: [NTG] Elewacja / dziurawa Churka
- Falownik jednofazowy a żarówka
- Agregat i "legalność" instalacji
- Uziom
- (Ponownie) odkryto, że ładowanie pulsacyjne robi dobrze
- driver led ?
- Długość wtyku zasilającego ?5.5mm
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Gdańsk => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-02 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-02 Katowice => Java Developer <=
- 2024-05-02 'Studenci do nauki!'
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-02 Łódź => Senior DevOps Engineer <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-02 Ulm => Solution Architect (secure communication and IoT solutions) <=
- 2024-05-02 Fotowoltaika - inwerter - jakie ficzery?
- 2024-05-01 1902 Clement Gerrard
- 2024-05-01 Białystok => Inżynier DevOps (Kubernetes, AWS) <=
- 2024-05-01 Berlin => IT Network Engineer <=