  • Data: 2018-11-26 09:02:09
    Temat: Re: popularna laserówka do domu
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol wrote:

    > Dzięki, choć to Twoje jest raczej duże.

    Stosunkowo duże, biurowe. Do użytku domowego nie do zajechania.
    Chciałem w końcu zapomnieć, że mam drukarkę i to urządzenie
    spełnia moje oczekiwania.

    Przypadkowo odkrytą cechą jest to, że skanowanie jest na tyle
    proste do wyklikania, że potrafi je uruchomić 3-letnia dziewczynka.
    Często mi się zdarza słyszeć radosne "tato, komputer śpiewa! Jesce raz!" :-]

    Pozdrawiam, Piotr