  • Data: 2018-11-26 10:11:42
    Temat: Re: popularna laserówka do domu
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-26 o 08:21, Pszemol pisze:

    > Dostępne są jeszcze plujki ze starą metodą wymiany zbiorniczka
    > zintegrowanego z dyszami drukującymi? Ktos tak jeszcze robi drukarki?

    Miałem taką, ale (jakoś ze 3 lata temu) jak się zorientowałem, że
    kupowany typowo przeze mnie komplet tuszy (jeden kolorowy + 2 czarne bo
    tak mniej na tyle samo czasu starczały) kosztuje prawie tyle co drukarka
    laserowa to zrezygnowałem z druku kolorowego.
    Kupiłem Brother HL-L2340DW (to jest sama drukarka - skaner mam osobno).
    P.G.