  • 21. Data: 2011-09-14 16:11:51
    Temat: Re: porysowany dach - jak naprawić
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Smerf

    > uzywam listy dyskusyjnej do wymiany informacji, nie potrzeba na listach
    > uzywac pieknych skladni i stylow.
    > Wystarczy napisac, tak zeby ktos zrozumial, jezeli nie zrozumiales - nie
    > odpowiadaj.

    Jeśli wysyłasz post napisany w ten sposób jak Twój, to tak jakbyś podczas
    rozmowy w realu charchał i spluwał pod nogi. Cóż, niektórym to nie
    przeszkadza i uznają to za stan normalny lub wręcz pożądany, ale ja się
    do tej grupy nie zaliczam.

    > Brak znakow diakrytycznych - to jedna z podstawowych zasad przy uzywaniu
    > usenetu

    Chyba wśród ćwierćmózgów.

    > b?edy, ktore popelnilem sa wynikeim pospiechu (literowki, zamiana liter,
    > gdy sie szybko pisze itp.) a nie braku wiedzy nt. gramatyki.

    Wątpię.

  • 22. Data: 2011-09-14 16:14:32
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Smerf

    > U?ytkownik "
    >
    > ok, nie zrozumiales - wiec na pewno nie masz do powiedzenia nic w
    > temacie, wiec siedz cicho

    Psujesz polskie znaki diakrytyczne w cytatach. Czy źle skonfigurowany
    Outlook to też jeden z niezbędnych atrybutów prawdziwego usenetowicza w
    Twoim dziwnym świecie?

  • 23. Data: 2011-09-14 16:16:57
    Temat: Re: porysowany dach - jak naprawiae
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/09/2011 15:11, to wrote:
> [...]
    > rozmowy w realu charchał i spluwał pod nogi. Cóż, niektórym to nie
    > przeszkadza i uznają to za stan normalny lub wręcz pożądany, ale ja się

    to - generalnie często się z tobą zgadzam, ale za przeproszeniem, nie
    pieprz. Jeśli kobieta przy kawie zająknie ci się i przekręci jakieś
    słowo, dajesz jej w mordę bo pewnie na buty zaraz napluje?

    4 godzina, kończ pracę i idź do domu odsapnąć. Szef na odcisk nadepnął,
    czy co?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 24. Data: 2011-09-14 16:41:32
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 14-09-2011 o 14:02:26 kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > "przewożąc na dachu samochodu jakies tam przedmioty niehcacy porobily
    > sie rysy"
    > Będziesz łaskawy wskazać błąd, czy po prostu pieprzysz żeby pieprzyć
    > jak co drugi osioł w usenecie?

    Ależ zdanie jest całkowicie poprawne. I przedpiszca zrozumiał je
    prawidłowo. Zachodzi jednak podejrzenie, graniczące z pewnością, że autor
    chciał napisać co innego niż napisał.
    I jak widać Ty również, podobnie jak autor, nie rozumiesz tego zdania,
    skoro się dziwisz komuś kto je rozumie.

    Co innego błędy a co innego błędy zmieniające sens wypowiedzi.

    --
    SW3
    ----

  • 25. Data: 2011-09-14 16:44:42
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Smerf* napisał(-a):

    > uzywam listy dyskusyjnej do wymiany informacji, nie potrzeba na
    > listach uzywac pieknych skladni i stylow.

    Po pierwsze grupy dyskusyjnej. Po drugie, poprawne pisanie jest jak
    najbardziej obowiązujące

    > Brak znakow diakrytycznych - to jedna z podstawowych zasad przy
    > uzywaniu usenetu

    Można nie używać znaków diakrytycznych, ale nie można nie mieć
    zadeklarowanego kodowania jak u Ciebie.

    > - jak już dorosniesz to jego uzywania, to pewnie uda
    > ci sie gdzies wyszperac zasady jego uzywania.

    Może też powinieneś zastanowić się nad sobą i Netykietą?

    > błedy, ktore popelnilem sa wynikeim pospiechu (literowki, zamiana
    > liter, gdy sie szybko pisze itp.) a nie braku wiedzy nt. gramatyki.

    To Cię nie usprawiedliwia, wszak stodoła Ci nie płonęła.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 26. Data: 2011-09-14 17:10:45
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 14 Sep 2011 14:58:15 +0200, Smerf napisał(a):

    > Brak znakow diakrytycznych - to jedna z podstawowych zasad przy uzywaniu
    > usenetu

    Maestro, wymyślanie durnych zasad zostaw Stokrotce.

    AK

  • 27. Data: 2011-09-14 18:09:11
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil

    > to - generalnie często się z tobą zgadzam, ale za przeproszeniem, nie
    > pieprz. Jeśli kobieta przy kawie zająknie ci się i przekręci jakieś
    > słowo, dajesz jej w mordę bo pewnie na buty zaraz napluje?

    On nie zrobił literówki, jego cały post był jednym wielkim błędem
    ortograficzno-gramatyczno-interpunkcyjnym.

    > 4 godzina, kończ pracę i idź do domu odsapnąć. Szef na odcisk nadepnął,
    > czy co?

    Nie mam szefa. :)

  • 28. Data: 2011-09-14 18:10:28
    Od: to <t...@x...abc>

    begin SW3

    > Ależ zdanie jest całkowicie poprawne.

    Nie jest. :)

  • 29. Data: 2011-09-14 18:21:34
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > możesz kupić w salonie lakier zaprawkowy z pędzelkiem i spróbować
    > samemu pokryć te rysy, efekt może być różny,

    raczej to jest dla tych co nie przykladaja wagi do estetyki

    > możesz dać do naprawy do punktu w którym robią "naprawy estetyczne" -

    chyba najlepszy pomysl.

    Jesli rysy sa typu "rzucone o sciane spagetti" to nawet moj pomysl nie pomoze,
    a pomysl to lakier do tego auta (ten kod lakieru) za ok 20-40zl w spray (dobry
    sklep lakierniczy i masz). Tasma otoczyc rysy (wiec sens tylko przy dluzszych,
    prostych), oczywiscie reszta dachu oslonieta dokladnie duzymi arkuszami papieru
    pakowego i delikatnie psikamy lakierem, pozniej na to klar (wszystko wg
    instukcji), ew pozniej jakas polerka pasta tempo (po 2dniach).

    Obicia na drzwiach (krawedzi drzwi) tak sobie sam zrobilem, efekt zadowalajacy.
    Otwieralem drzwi a tam wystawal pret zbrojeniowy (teren budowy) i przejechalem
    tym pretem po krawedzi drzwi..... wrrrrrrrrr.

  • 30. Data: 2011-09-14 20:17:30
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

> [...]
    > zadowalajacy. Otwieralem drzwi a tam wystawal pret zbrojeniowy (teren
    > budowy) i przejechalem tym pretem po krawedzi drzwi..... wrrrrrrrrr.

    To, że uznaliśmy, że pytajacy nie umie sklecić poprawnie zdania w
    obowiązującym w Polsce języku urzędowym - nie znaczy, że należy mu dawać tak
    żenujące rady jak twoja. Co innego krawędź drzwi (ktorą mozna nawet markerem
    olejowym zamalować i bedzie wyglądało w miarę dobrze), a co innego płaska
    powierzchnia dachu. Chyba, że to dach na żuku albo tarpanie.
    Rysy takie czesto powstają w okolicy mocowań bagażnika dachowego, zwykle nie
    sa bardzo głębokie i czasem wystarczy polerowanie elementu (polerowanie, a
    nie cudowne nablyszczanie super nano cudownym gownowoskiem), ale prawda jest
    taka, że zgodnie z kulturą techniczną naprawa taka wymaga malowania.

    hk