  • 21. Data: 2014-02-22 11:47:41
    Temat: Re: pozbyć się złomu z parkingu
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-22 11:11, ww pisze:

    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:le9qr7$9nk$1@news.dialog.net.pl...

    > I kto to ma zrobić ? Jedni mają to w dupie (spółdzielnia), inni mogą z nim
    > porozmawiać (dzielnicowy, straż miejska) ale do niczego go nie zmuszą.
    > Sąsiedzi mówią mi, że też ich to wkurwia ale na tym się kończy.

    Zebrać podpisy sąsiadów, pogadać z dzielnicowym by też się podpisał i do
    spółdzielni. Najlepiej gdyby udało się to zrobić bez wiedzy sąsiada.
    Inaczej pozostaną same nielegalne metody.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 22. Data: 2014-02-22 11:53:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello fifak,

    Saturday, February 22, 2014, 8:09:11 AM, you wrote:

> [...]
    > złoma za 1000zł którego opłacam i używam jako zblokowanie miejsca do
    > parkowania
    > dlaczego? kilka powodów:
    > -z powodu przyjezdnych słoików co powynajmowały mieszkania i
    > poprzyjeżdżały z byle dziury samochodami które pozostawione na parkingu
    > osiedlowym stoją nie ruszane przez miesiąc
    > -z powodu grodzenia się innych sąsiednich bloków/spółdzielni, goście
    > tamtych lokatorów parkują na naszym terenie
    > -z powodu trzymania przez mieszkańców przyczep kempingowych lub
    > potrójnych firmowych samochodów większych czy mniejszych bez liczenia

    Czytam i próbuję zrozumieć, który z problemów załatwiłeś stawiając
    swojego złoma na parkingu...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 23. Data: 2014-02-22 12:00:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Feb 2014 11:11:16 +0100, ww napisał(a):

    > I kto to ma zrobić ? Jedni mają to w dupie (spółdzielnia), inni mogą z nim
    > porozmawiać (dzielnicowy, straż miejska) ale do niczego go nie zmuszą.
    > Sąsiedzi mówią mi, że też ich to wkurwia ale na tym się kończy.

    W czynie spolecznym. Slupka z napisem "nie deptac trawnikow" przeciez
    nie zlekcewazy :-)

    J.

  • 24. Data: 2014-02-22 14:19:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-02-22 11:53, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Czytam i próbuję zrozumieć, który z problemów załatwiłeś stawiając
    > swojego złoma na parkingu...

    Ze swojego punktu widzenia wszystkie - niektórzy są po prostu chamami i
    w dupie mają współżycie społeczne - ale wymagają braku chamstwa od
    innych. I z takim przykładem masz doczynienia powyżej.

    Znamienne jest że wydaje mu się, że skoro "jest w prawie" to ma rację i
    jest ok i co mu zrobisz, a jak mu ktoś chamstwiem odpowie albo spuści
    wpierdol, to kwiczy, że ten drugi nie miał prawa!!!

    Shrek.

  • 25. Data: 2014-02-22 16:16:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-02-21 14:52, ww wrote:
> [...]
    > parking). Jeden kretyn
    > wymyślił, że postawi sobie jakiegoś złoma (zgnity maluch) którym
    > zablokuje sobie miejsce.
    > Wstawił to po prostu głęboko (na trawie) i staje drugim autem za nim, a
    > innych straszy, że jak mu
    > tego złoma zablokują to będzie dzwonił po straż miejską albo policje.
    > Niektórzy się jednak
    > nie bali (w tym ja) i mu tam wjeżdzali. No to teraz jak wyjeżdza swoim
    > drugim autem to
    > tego złoma przestawia do przodu żeby nikt tam nie mógł wjechać.

    Strefa ruchu? Jeśli nie to poczekać aż zaparkuje i zastawić mu brykę
    swoim - straż nie kiwnie palcem. Z tym że trzeba się liczyć, że konfikt
    może się eskalować:( Jak jest was więcej których sytuacja wkurza to
    zróbcie grafik którego dnia tygodnia kto buraka zastawia.

    Shrek.

  • 26. Data: 2014-02-22 17:52:38
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 21 Feb 2014 16:09:26 +0100 K <...@...c> napisał:

    >zauwazylem ze samochod co jakis czas wypchany jest po sam sufit
    >ulotkami/gazetkami z marketow, ktore stoponiowo znikaja.

    To dopiero ciekawostka - pali nimi czy zamiast papieru toaletowego
    używa? :-) A może rozkłada po osiedlu i ma z tego kasę?

  • 27. Data: 2014-02-22 21:47:45
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 21 lutego 2014 14:52:01 UTC+1 użytkownik ww napisał:
> [...]
    >
    > chce do tego mieszać.
    >

    > Jakieś pomysły co z nim zrobić ? Oczywiście legalnie.

    Zły tytuł dałeś. Jak postawić swój samochód na ogólnie dostępnym miejscu na którym
    swój stawia sąsiad, powinieneś napisać.

  • 28. Data: 2014-02-22 22:17:31
    Od: K <...@...c>

    W dniu 22-02-2014 17:52, __Maciek pisze:

    > To dopiero ciekawostka - pali nimi czy zamiast papieru toaletowego
    > używa? :-) A może rozkłada po osiedlu i ma z tego kasę?

    auto sluzylo jako przechowalnia ulotek, dla roznosicieli. mozliwe ze
    wlasciciel jest/byl kims w rodzaju jakiegos lokalnego szefa/dystrybutora
    dla roznosicieli koncowych.
    palic tym raczej nie mial gdzie, bo wokol same wspolnoty opalane gazem.

  • 29. Data: 2014-02-23 00:41:49
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 22 lutego 2014 22:17:31 UTC+1 użytkownik K napisał:

> [...]
    >
    > dla roznosicieli koncowych.
    >
    > palic tym raczej nie mial gdzie, bo wokol same wspolnoty opalane gazem.

    A co Cie obchodzi co on robi ze swoim samochodem. No chyba że w Polsce nie wolno
    trzymać we własnym samochodzie ulotek albo gazet.

  • 30. Data: 2014-02-23 00:50:59
    Od: WS <L...@c...pl>

> [...]
    terenu) się nie chce do tego mieszać.

    > Jakieś pomysły co z nim zrobić ? Oczywiście legalnie.

    Jak wyjedzie i przestawi tego "zloma" to mozesz na tym pseudo trawniku postawic np.
    skuter, albo jakiegos malucha przeniesc ;)
    + zamontowac kamere i wrzucic tu film z mina goscia ;) ;)

    WS