  • 11. Data: 2012-06-09 14:58:05
    Temat: Re: poznań i "obwodnica"
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-06-07 17:02, megrims pisze:
    > Dzisiaj w ramach eksperymentu przejechałem od starej
    > dwójki od zachodniej strony nową S11 na południe
    > aż do A2, potem autostradą na Warszawę i przed punktem
    > poboru opłat wróciłem na starą A2 inną S5.
    > Czyli praktycznie da się bezpłatnie ominąć cały Poznań
    > jadąc stara '2'.
    >
    > Jestem czy będzie to miało wpływ na ilość korków
    > na ul. Lechickiej. Czy tranzyt zacznie omijać Poznań
    > tymi drogami. W końcu taki był plan, a jak będzie
    > to zobaczymy.

    E tam obwodnica - Kaponiere i Roosevelta otworzyli!
    W piatek jechalem rano do pracy i przezylem szok! Posprzatane,
    pozamiatane, sladu po budowie nawet nie ma! A urzednicy juz
    poinformowali, ze maja plan B, bo na pewno nie da sie tego skonczyc
    przed Euro - a tu prosze jaka niespodzianka :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 12. Data: 2012-06-09 15:20:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > E tam obwodnica - Kaponiere i Roosevelta otworzyli!
    > W piatek jechalem rano do pracy i przezylem szok!

    A w poniedziałek rano będą w tym miejscu korki, których nie było od roku.
    I jeszcze zatęsknimy za remontami. ;-)

  • 13. Data: 2012-06-09 17:31:06
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-06-09 15:20, Cavallino pisze:

    > A w poniedziałek rano będą w tym miejscu korki, których nie było od roku.
    > I jeszcze zatęsknimy za remontami. ;-)

    Od poniedzialku zaczynam urlop hehe ... To napiszcie mi jak było :D

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 14. Data: 2012-06-09 18:33:17
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-06-08 09:48, Robert_J pisze:

    > Pełnia szczęścia byłaby wtedy, gdyby więszkość turów zapakować na wagony
    > i spławiać koleją...

    Oczywiscie, od lat powtarzana brednia.
    Prosze, otworz interes: wynajmij od kolei przejazdy, zorganizuj
    kilkanascie tirow dziennie i niech wahadla jezdza. Bedziesz bogaty.
    Doczepki do osobowych sa nie do wyobrazenia, a towarowe maja srednia
    kilka o max kilkunastu km/godz.
    Tir'an musi zjesc, wykapac, wysrac, poruchac, jak chcesz mu to zapewnic?
    A propos splawiac... moze barki, flisacy, balonami moze?

    MarcinJM gg: 978510

  • 15. Data: 2012-06-09 19:07:29
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > na ul. Lechickiej. Czy tranzyt zacznie omijać Poznań
    > tymi drogami. W końcu taki był plan, a jak będzie

    Dzisiaj jechałem kawałkiem S11 i ruch zdecydowanie większy.
    Jest nadzieja na mniejsze korki na Lechickiej.

  • 16. Data: 2012-06-09 23:15:55
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-06-07 17:25, Cavallino pisze:

    > W każdym razie teraz można spokojnie poustawiać zakazy dla tirów na
    > wszystkich przelotowych drogach w mieście, bo nie ma drogi krajowej,
    > którą da się wjechać do Poznania, a która nie krzyżowałaby się z obwodnicą.

    jak zwykle genialny jesteś.
    np 11 z Piły, się krzyżuje z obwodnicą, tyle że dopiero w Swadzimiu
    (kawałek przez Poznań trzeba pojechać)..

  • 17. Data: 2012-06-09 23:47:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 09 Jun 2012 18:33:17 +0200, MarcinJM napisał(a):

> [...]
    > kilkanascie tirow dziennie i niech wahadla jezdza. Bedziesz bogaty.
    > Doczepki do osobowych sa nie do wyobrazenia, a towarowe maja srednia
    na pekape ;)

    > Tir'an musi zjesc, wykapac, wysrac, poruchac, jak chcesz mu to zapewnic?

    Tak, jak to jest zrobione dawno w wielu krajach - jedzie pociąg z
    załadowanymi ciężarówkami, na końcu jedzie wagon sypialny z kierowcami.

    --
    ___________ (R)

  • 18. Data: 2012-06-10 08:50:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > jak zwykle genialny jesteś.
    > np 11 z Piły, się krzyżuje z obwodnicą, tyle że dopiero w Swadzimiu
    > (kawałek przez Poznań trzeba pojechać)..

    Nie no bez jaj, nie chodziło mi o to, żeby nie zahaczać o jakieś peryferia o
    obrębie Poznania, tylko żeby ruchu przez centrum szeroko rozumiane nie
    puszczać.
    Autostrada formalnie też leci przez Poznań.

  • 19. Data: 2012-06-10 10:11:18
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-06-10 08:50, Cavallino pisze:

> [...]
    > rozumiane nie puszczać.
    > Autostrada formalnie też leci przez Poznań.

    ok.
    ale rondo obornickie, strzeszyńska, lutycka to nie takie peryferia
    a tam będzie gorzej, a nie lepiej.
    no i twoja konkluzja:
    "bo nie ma drogi krajowej, którą da się wjechać do Poznania, a która nie
    krzyżowałaby się z obwodnicą."

    jest z gruntu fałszywa.

  • 20. Data: 2012-06-10 11:45:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > ok.
    > ale rondo obornickie, strzeszyńska, lutycka to nie takie peryferia

    No jak to nie, jak tak?

    Zresztą jak się zastanowić to można tranzyt puścić z ronda na Wolę, to
    trochę ułatwi.
    A najlepiej drogami lokalnymi przez Rokietnicę, tak żeby lokalna społeczność
    wiedziała jak bardzo się jej przysłużyli ekolodzy, którzy zablokowali budowę
    brakujących kilku km obwodnicy i zidentyfikowali ich z imienia i nazwiska w
    celu złożenia osobistych podziękowań.

    >a tam będzie gorzej, a nie lepiej.

    Jakim cudem (o ile przejazd Lutycką-Lechicką i Bałtycką pozostanie)?
    Wcześniej też nie było innego wyjazdu na Piłę i nadal go nie ma.

    > "bo nie ma drogi krajowej, którą da się wjechać do Poznania, a która nie
    > krzyżowałaby się z obwodnicą."
    >
    > jest z gruntu fałszywa.

    Oczywiście, od czasu kiedy obwodnica autostradowa również leży w granicach
    Poznania.
    Ktoś chce się czepić do zawsze sobie powód znajdzie....