  • 21. Data: 2012-06-10 12:49:59
    Temat: Re: poznań i "obwodnica"
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    >> a TAM będzie gorzej, a nie lepiej.
    TAM to tak jak napisałem: strzeszyńska, lutycka, r.obornickie.

    > Jakim cudem (o ile przejazd Lutycką-Lechicką i Bałtycką pozostanie)?
    > Wcześniej też nie było innego wyjazdu na Piłę i nadal go nie ma.

    takim cudem
    że wcześniej ktoś zmierzający z Piły do Wrocławia, Berlina, Katowic....
    mógł się pchać przez miasto w dół, teraz raczej pojedzie do Swadzimia.

    > Oczywiście, od czasu kiedy obwodnica autostradowa również leży w
    > granicach Poznania.
    > Ktoś chce się czepić do zawsze sobie powód znajdzie....

    oczywiście jest fałszywa i jesteś z tego dumny.

  • 22. Data: 2012-06-10 13:49:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > że wcześniej ktoś zmierzający z Piły do Wrocławia, Berlina, Katowic....
    > mógł się pchać przez miasto w dół, teraz raczej pojedzie do Swadzimia.

    No, ale przez rondo i tak musiał przejechać.
    Oczywiście, że na odcinku od ronda na Wolę się pogorszy, ale to i tak ulica
    tylko dla tirów.

    > oczywiście jest fałszywa

    J.w.
    Po prostu dla większości ludzi w Poznaniu w/w ciąg ulic
    (Lutycką-Lechicką-Bałtycką) od zawsze jest traktowany jako obwodnica miasta.

  • 23. Data: 2012-06-10 14:40:46
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-10 13:49, Cavallino pisze:

    > No, ale przez rondo i tak musiał przejechać.
    > Oczywiście, że na odcinku od ronda na Wolę się pogorszy, ale to i tak
    > ulica tylko dla tirów.

    W normalny dzień na odcinku koniec drogi dwujezdniowej/wjazd
    na Lutycką przed przejazdem kolejowym (tam gdzie miśki stoją)
    aż do Naramowickiej i tak stale jest kibel. Jak tam jeszcze
    pójdzie cały tranzyt na Piłe to zajebiście.

  • 24. Data: 2012-06-10 14:47:43
    Od: megrims <m...@i...pl>

    (ciach)

    Jestem jeszcze ciekaw, czy dożyję czasów, jak zrobią III ramę:
    http://img.naszemiasto.pl/grafika2/nowy/2d/28/4d674d
    5fb388e_o.jpg

  • 25. Data: 2012-06-10 14:50:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > aż do Naramowickiej i tak stale jest kibel. Jak tam jeszcze
    > pójdzie cały tranzyt na Piłe to zajebiście.

    Ale co zrobisz?
    Zielone oszołomstwo zablokowało budowę kawałka drogi, to będą tego skutki.
    Z dwojga złego lepszy kibel na kilku kilometrach jednej ulicy, niż dalsze
    rozjeżdżanie miasta.

    Zresztą cały nie pójdzie, ze wschodu pewnie nadal pojadą przez Bałtycką.

  • 26. Data: 2012-06-10 15:31:14
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 9 Jun 2012 23:47:47 +0200, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    >Tak, jak to jest zrobione dawno w wielu krajach - jedzie pociąg z
    >załadowanymi ciężarówkami, na końcu jedzie wagon sypialny z kierowcami.

    W ilu? Konkretnie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 27. Data: 2012-06-10 16:08:40
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > na pekape ;)

    > Tak, jak to jest zrobione dawno w wielu krajach - jedzie pociąg z
    > załadowanymi ciężarówkami, na końcu jedzie wagon sypialny z kierowcami.

    Kiedyś jechaliśmy ze znajomymi na narty do Maso Corto.
    My wsiedliśmy do auta z Poznaniu i wysiedliśmy
    na miejscu. Kolega stwierdził, że gdzie tam. On tyle
    km nie będzie prowadził i wjechał w Belinie autem
    na pociąg i wyjechali z pociągu w Bolzano.
    Tylu słów na K, CH i P ile wtedy słyszałem, to pierwszy
    raz w życiu. Więcej nie jechał w ten sposób. Podstawowy
    problem to kilka godzin różnicy pomiędzy czasem
    załadowania samochodu a czasem udostępnienia wagonu
    sypialnego. Myślę, że transport kolejowy ogólnie powinien
    być więcej wykorzystywany niż drogowy w przewozach na
    duże odległości (>500 km). Ale pewnie lobby paliwowe
    jest silniejsze niż kolejowe.

  • 28. Data: 2012-06-10 16:46:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Jun 2012 16:08:40 +0200, megrims napisał(a):
> [...]
    > na miejscu. Kolega stwierdził, że gdzie tam. On tyle
    > km nie będzie prowadził i wjechał w Belinie autem
    > na pociąg i wyjechali z pociągu w Bolzano.

    Z tym ze to auto osobowe - odpada sporo problemow z zachowaniem skrajni.

> [...]
    > problem to kilka godzin różnicy pomiędzy czasem
    > załadowania samochodu a czasem udostępnienia wagonu

    A to z kolei problem czysto organizacyjny :-)
    Aczkolwiek ... jak trzeba bedzie zaladowac, poczekac na zgromadzenie 50
    chetnych tirow, wyladowac, utkwic w kolejce do celnikow ... to juz widac ze
    szybko nie bedzie.

    > Myślę, że transport kolejowy ogólnie powinien
    > być więcej wykorzystywany niż drogowy w przewozach na
    > duże odległości (>500 km). Ale pewnie lobby paliwowe
    > jest silniejsze niż kolejowe.

    No ale kursuje taki jeden na dystansie 50km i klientow ma pelno.

    Choc patrzac pare lat temu na ceny ... wiekszosc chyba woli promem :-)

    J.

  • 29. Data: 2012-06-10 16:59:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Aczkolwiek ... jak trzeba bedzie zaladowac, poczekac na zgromadzenie 50
    > chetnych tirow

    To tak nie działa, takie pociągi mają rozkład jazdy i to samochody muszą się
    do nich dostosować.

    > No ale kursuje taki jeden na dystansie 50km i klientow ma pelno.

    ????

  • 30. Data: 2012-06-10 17:29:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Jun 2012 16:59:50 +0200, Cavallino napisał(a):
    > To tak nie działa, takie pociągi mają rozkład jazdy i to samochody muszą się
    > do nich dostosować.

    Albo beda jezdzic czesto, albo beda je kierowcy omijac :-)

    > ????

    No pomysl, gdzie w Europie kierowcy jada pociagiem, i to akurat 50km.
    Jedna podpowiedz juz padla.

    J.