  • 21. Data: 2011-09-03 14:27:53
    Temat: Re: prawo jazdy
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    ?

    > Jak równość w dostępie. Chyba Cie pogięło. Są dzieci lepszego boga i
    > reszta
    > dziadostwa.

    toż to właśnie napisałem.

  • 22. Data: 2011-09-03 14:32:50
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Równość w dostępie do czegoś państwowego będzie tylko, jak ją sobie
    > narysujesz. Do niepaństwowego zresztą też, tylko wtedy nie decydują
    > znajomości, lecz kasa i przynajmniej wiadomo o co chodzi.

    no oczywiście ze jak się za coś "nie płaci" i jest "za darmo" i "po równo"
    to musi być jakiś inny czynnik różnicujący ( w warunkach niedoboru)

    aczkolwiek są kraje gdzie równość jest równiejsza.

    ja nie jestem zwolennikiem "darmoszki" i równości na siłę
    a właściwie nie
    lubię darmoszkę tylko ze jej nigdy nie ma ;-)

  • 23. Data: 2011-09-03 15:56:54
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 03 Sep 2011 13:10:14 +0200, Shrek <u...@d...invalid> wrote:

    >Potem transport między szpitalami to trochę inna bajka, ale
    >dalej nie sądzę, żeby Kowalskiego olali...

    Kowalski dalej by leżał w Płocku, a nie w szpitalu CSK WAM w
    Warszawie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 24. Data: 2011-09-03 16:02:37
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-09-03 15:56, jerzu wrote:

    > Kowalski dalej by leżał w Płocku, a nie w szpitalu CSK WAM w
    > Warszawie.

    Być może.

    Shrek.

  • 25. Data: 2011-09-03 16:41:56
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

    > heh, +1 :) Wypadek smieszny nie jest ale zapewne mogl wypadku uniknac nie
    > jadac srodkiem, przewidujac ze zza ciezarowki cos moze wyskoczyc.
    >
    > Dobre nazwisko, europosel zarabia euro-dobrze +ulanska fantazja +nie
    > rozwazny tojociarz i jest problem. A mnie by tez do Warszawy
    > przetransportowali? Mam malo medialne nazwisko i brak plecow :(

    Prąd poważnie poraził syna mojej koleżanki a zdarzyło się to około 35km od
    Lublina. Śmigłowiec przyleciał po około 10-15m od momentu zgłoszenia.
    Więcej wiary w ludzi.

  • 26. Data: 2011-09-03 16:59:06
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "nacocito"

    > Prąd poważnie poraził syna mojej koleżanki a zdarzyło się to około
    > 35km od Lublina. Śmigłowiec przyleciał po około 10-15m od momentu
    > zgłoszenia.
    > Więcej wiary w ludzi.

    Ja wiem, że to nie jest smieszne, ale jak sobie przypomnę te ku@#$%wy z
    Łodzi, to jakoś ciągle uwierzyć nie mogę.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2011-09-03 23:36:58
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "nacocito" <n...@c...to> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Prąd poważnie poraził syna mojej koleżanki a zdarzyło się to około 35km od
    > Lublina. Śmigłowiec przyleciał po około 10-15m od momentu zgłoszenia.

    akurat jesli chodzi o LPR (przynajmniej w Lublinie) to odkad maja
    eurocoptera zamiast mi2 to zdecydowanie czesciej ich widze w powietrzu

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 28. Data: 2011-09-04 17:46:36
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    Użytkownik "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "nacocito" <n...@c...to> napisał w wiadomości

    > akurat jesli chodzi o LPR (przynajmniej w Lublinie) to odkad maja
    > eurocoptera zamiast mi2 to zdecydowanie czesciej ich widze w powietrzu

    Wtedy to były jeszcze czasy mi2. Ten nowy to już mnie wnerwia bo ciągle
    przelatuje nad miejscem gdzie mieszkam.
    Jedyna pociecha, że jak bedzie potrzebny to będzie miał po drodze ;)

  • 29. Data: 2011-09-05 17:29:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 02 Sep 2011 23:47:00 +0200, Jasio napisał(a):
    > Czy chorując na pomroczność jasną można uzyskać prawo jazdy, czy nie bardzo?

    Mozna, bo to bardzo rzadka choroba :-)

    Trudno ja wykryc, mozna nie wiedziec ze sie ja ma, slabo zdiagnozowana,
    wiec nie ma rzetelnych badan ze przeszkadza prowadzic samochod :-)

    Ktos trafil do naprawde dobrego lekarza :-)

    J.

  • 30. Data: 2011-09-05 17:39:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 3 Sep 2011 12:45:56 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

    > Nie wiem, tak mi przyszło do głowy...śmigłowce, kliniki, operacje -
    > wszyscy to mają bez względu na nazwisko? W takim razie byłem w błędzie.

    Niektorzy maja. Jak sie ostatnio pociag wyp...adl z szyn pod Piotrkowem,
    to juz nie pamietam ile smiglowcow przylecialo. Cztery czy tylko jeden ?

    Chyba nikogo nie zabraly, ale czekaly do konca akcji w razie gdyby pilny
    transport byl potrzebny. No chyba ze przeceniam - moze smiglowce byly
    zarezerwowane tylko uprawnionych z nazwiska :-)

    Natomiast potem to juz nie recze - zwyklego mlodzienca tez by lekarze
    odeslali smiglowcem do lepszego szpitala, czy naprawiali na miejscu ?

    Choc tak prawde powiedziawszy to nie wiem co lepsze - no ale przyjmijmy ze
    lekarze znaja swoj fach i odeslali pacjenta upewniwszy sie ze mu ta podroz
    nie zagraza, a nie dlatego ze jesli vip to lepiej zeby umarl komu innemu
    pod nozem.

    J.