    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: problem z pilotem uniwersalnym.
    Date: Tue, 16 Oct 2018 20:59:14 +0200

    W dniu 16.10.2018 o 06:03, Xxxxxxxxxx pisze:

    > Jak masz smartfona z IR to tylko dobrać aplikację i nie
    > potrzebujesz pilota.

    te aplikacje które sprawdzałem, nie dają możliwości wysyłania wszstkich
    kodów które mają w bazie. A po producencie nie da się, bo takiego niema.
    Mało tego. najpopularniejszy IR plus, współpracując z innym urządzeniem,
    potrafi nim prawidłowo sterować, wyłączać, ale już nie potrafi go....
    załączyć. bo do załączenia trzeba klawisz długo przytrzymać - a telefon
    tego nie potrafi...

    ToMasz