eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaproblemy z falownikiem › Re: problemy z falownikiem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.n
    ews.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "m." <m...@...interia.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: problemy z falownikiem
    Date: Tue, 29 Dec 2009 20:34:54 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <hhdln4$du4$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <7...@m...uni-berlin.de> <1...@p...pl>
    <7...@m...uni-berlin.de>
    Reply-To: "m." <m...@...interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: gtj58.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1262115366 14276 83.3.243.58 (29 Dec 2009
    19:36:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Dec 2009 19:36:06 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:578573
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    wiadomości news:7puh5uFhpgU1@mid.uni-berlin.de...
    > RoMan Mandziejewicz schrieb:
    >> Hello Waldemar,
    >
    > Mój pomysł z rezystorem jest taki, że w przypadku przerwy energia
    > hamowania nie ma gdzie się podziać i mostek musi robić za rezystor. To
    > mogło doprowadzić do uszkodzenia mostka i w konsekwencji wywalenia
    > bezpieczników na szynie DC. Ale to takie pokrzykiwanie we mgle.

    Witam.
    Nie wiem jak wyglada sprawa z kombinacja silnik pradu stałego plus
    komutacja halotronowa, ale w przypadku zwyklego falownika i silnika
    asynchronicznego wiekszosc falowników ma blokade pracy regeneracyjnej,
    (a przynajmniej wszystkie które widziałem - twojego nie widzialem) po
    prostu gdy napiecie na szynie DC jest zbyt duze nie ma hamowania
    dynamicznego
    i silnik kreci sie jak chce.
    Wszystkie uszkodzenia jakie widziałem wynikały z
    a) zabrudzenia/zawilgoczenia i w konsekwencji "jakiegos przebicia gdzies" i
    uszkodzenia
    mostka
    b)wyschniecia kondensatorów w róznych miejscach
    c) podłaczenia zasilania na wyjscie i uwalenia mostka
    co do twojego przypadku moze wada uszkodzenie falownika
    jest przypadkiem, nadmiar pradu masz spory (40A to wartość ciągła?
    czy przeciążenie 120sek ?). i ile bezwładnosci ma to "krzesełko",
    czy nadmiar jest wystarczajacy.
    a silnik to chyba jest mierzalny ? tzn wiadomo jakie rezystancje pomiedzy
    uzwojeniami powinny byc i rezystanje uzwojen ? pomierzyc i wiesz. a
    przynajmniej
    w przypadku zwykłych silników to skutkuje.
    michal m.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: