  • 11. Data: 2016-03-18 16:27:36
    Temat: Re: program do oglądania tv z anteny
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2016-03-18 o 14:23, z pisze:

    > Napisałem ogólnie bo to byli różni producenci
    > (wkrótce podam szczegóły ;-) )
    > a testowałem na kilu dostępnych programach i na różnych kompach.
    > Nic nie pomagało oprócz wymiany GPU.

    Ja niemal zawsze miałem karty ATI/AMD (raz miałem nvidia) i nigdy nie
    miałem problemów ani z analogową naziemną ani z satelitarną w kompie.
    Nvidii używałem bardzo krótko bo przy obsłudze dwóch monitorów był
    problem, gdy chciałem na obu ekranach wyświetlić pulpit i gdy na jednym
    monitorze obraz miał być wyświetlany w okienku, a na drugim miał być
    całoekranowy - na ATI/AMD to działało, natomiast na nvidii jak był na
    całym ekranie, to na drugim monitorze w okienku nie było obrazu.

  • 12. Data: 2016-03-18 16:49:29
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-03-18 o 11:58, Jan Kowalski pisze:

    > Super. O taki program mi chodziło. Dzięki.

    A czy ktoś wie co warto zrobić, gdy mam archaiczny TV, jeszcze z tym
    we-wy typu Euro, a programy nagrywać bym chciał z kablówki? Jej "tuner"
    (czy też ruter?) ma we-wy Euro, ale i HDMI, a jeszcze coś, co wygląda
    jak czincz (chinch?) - gdzie tu się podpiąć i z czym? Ten diwajs ma
    miejsce na wetknięcie jakiegoś 2,5" dysku, ale nie będę kupował za 2 - 3
    stówy czegoś, na czym mogę tylko filmy nagrać, ale nie mogę ich n.p.
    obrobić, wycinając dajmy na to - reklamy. A na kompie się da, więc ma on
    swoją wyższość.

  • 13. Data: 2016-03-19 16:42:09
    Od: ZeN <z...@n...pl>

    > ProgDVB.
    > http://www.progdvb.com/pol/download_progdvb.html

    ten chyba tańszy... http://www.dvbviewer.com/en/index.php
    sam używam i sobie cenię... ;)

  • 14. Data: 2016-03-19 21:20:04
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 18.03.2016 o 16:49, JaNus pisze:

> [...]
    > stówy czegoś, na czym mogę tylko filmy nagrać, ale nie mogę ich n.p.
    > obrobić, wycinając dajmy na to - reklamy. A na kompie się da, więc ma on

    A w instrukcji co napisali?

  • 15. Data: 2016-03-20 12:11:23
    Od: Jan Kowalski <s...@o...pl>

    W dniu 2016-03-19 o 16:42, ZeN pisze:

    > ten chyba tańszy... http://www.dvbviewer.com/en/index.php
    > sam używam i sobie cenię... ;)
    Potrzebuję darmowego i takiego, który potrafi nagrywać audycje.

    ---
    Avast.

  • 16. Data: 2016-03-20 20:38:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jan Kowalski" napisał w wiadomości grup
    > Potrzebuję darmowego i takiego, który potrafi nagrywać audycje.

    Przy pomocy VLC możesz oglądać, ale on chyba nie potrafi nagrywać.

  • 17. Data: 2016-03-20 21:59:45
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 20 Mar 2016 20:38:42 +0100
    doszła do mnie wiadomość <ncmu85$qri$1@usenet.news.interia.pl>
    od "qwerty" <q...@p...fm> :

    Potrafi, zerknij do dokumentacji.
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

  • 18. Data: 2016-03-22 00:20:14
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Fri, 18 Mar 2016 11:58:04 +0100, Jan Kowalski napisał(a):

    > Super. O taki program mi chodziło. Dzięki.

    Bardzo proszę. Testowałem też - moim zdaniem lepszy i na pewno lżejszy -
    DVB Dream, ale on już nie jest darmowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 19. Data: 2016-03-25 23:33:02
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 20.03.2016 o 12:11, Jan Kowalski pisze:

    > Potrzebuję darmowego i takiego, który potrafi nagrywać audycje.

    SmartDVB